•8•

2.7K 146 27
                                    

ÇIKIŞTA

Jimin korkuyordu ve eve gitmek istiyordu. Hemen kitaplarını ropladı ve koşa koşa çıkışa gidiyordu. Tam giderken önüne 3 tane kız çıktı. Jimin bunları tanıyordu. Haneul idi. Jungkookun eski sevgilisi...

Hn(Haneul)- Selam Jimin.

Jm- Selam

Diyip yoluna devam ediyorduki Haneulun iki arkadaşı onu tutmuş başka yere götürmüşlerdi. Jiminin gücü kimseye yetmiyordu. Bunu bütün okul biliyordu. Ve bazıları Jimine karisıyordu.

Hn- Evet Jimin Jungkooktan uzak durucaksın!

Jm- Çok meraklıyım zaten ona.

Hn- Ne?!

Jm- Bağırma diyorum seni  gibi yok karşında.

Haneul sinirlenmiş. Bir kova suyu Jiminin kafasına boşaltmıştı. Jimin soğuktan titriyordu ve diger kızlar gülüyordu. Birden Haneul Jiminin erkekliğine geçirdi.

Jm- Ahğ

Haneulun yaptığı şey hem Jimine vurmak hemde gülmekti. Hepsi Jungkookun suçuydu. Jimin artık nefes alamaz hale geldi.

Hn- Umarım aklın başına gelmiştir. YARIN JUNGKOOKTAN AYRILICAKSIN PARK JIMIN YOKSA OLUCALLARDAN BEN SORUMLUN DEĞILIM!!

Jimin sessizce ağlıyordu. Ayağa kalkacak gücü yoktu. Bir an Jungkooku istedi Jimin. Nedne bilmiyordu. Jungkook birden gelmiş ve Jimini öyle görünce hemen paniğe kapılmış Jiminin yanına çökmüştü.

Jk- Jimin noldu sana?!

Jimin cevap veremiyordu. Birden öksürünce ağzından kan tadı geldi. Kan kusuyordu Jimin.

Jungkook hemen Jimini sırtına alıp arabaya koydu. Hemen hastaneye sürmeye başladı. Paniklemişti.

Deli olsa bile paniklemişti... Çünkü herkez sevdiği için endişelenir...

DELİ- JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin