•11•

2.4K 110 3
                                    

Jm- Ama bu haksızlık!

Jk- Ne haksızlığı?! Kaybettin.

Jm- Off ne zamandı?

Jk- Bugün akşam. Hatta şimdi.

Jm- OHA!

Jk- Ne oha banane. Bana karışma.

Diyip dudağına yapışmıştı. Jungkook Jiminin. Jimin yavaşça Jungkooku itmişti. Jungkook ne olduğunu anlamamıştı.

Jk-jimin ne oluyor?

Jm-Jungkook lunaparka gidelim mi?~

Jungkook  Jiminin tatlılığına dayanamaz ve 'tamam' der.

-----

Aslında Jimin kurtulmak için yapmıştı bunu. Jungkooktan garip hisler alıyordu. Her zaman onunla olma isteği vardı. Onun vakit geçirmek, onunla ilgilenmek, Jimini mutlu ediyordu.

Jk- Meleğim ne düşünüyorsun? Lunaparka gitmedik diye mi üzgünsün? İstersen hemen gidebiliriz?

Jm- Hayır onun için değil. İçimde garip bir his var.

Jungkook oturduğu yerden kalktı ve Jiminin yanına çöktü. O büyük eller küçük elleri içine alırken kayboluşunu sevmiş ve gülümsemişti.

Jk- Noldu bebeğim? Bana söyelyebilirisin.

Jm- bilmiyorum... hep seninle vakit geçirme isteğim var, hep bana gül istiyorum, farklı duygular içerisindeyim, seni biriyle görünce kalbim ağrıyor.
Bunlar neden bilmiyorum...

Jimin ellere bakarak konuşmuştu.

Jm- O gün beni s-sattığın an.. kalbim acımıştı. Ama beni-

Jk- Onlar geçmişde kalmıştı. Artık yeni hayat var Jimin. Seni seviyorum ve sevmeye devam edicem. O gün seni kırdığım için özür dilerim meleğim. Ve bu duyguların... gerçekten çok güzel duygular.

Jungkook sonu gülümseyerek söylemişti. Jiminde gülümseyince artık bütün dünya durmuştu. İkiside birşey duykuyordu. Onlar çok güzeldi. Hemde çoooookkkk....
















DELİ- JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin