•9• BS

2.8K 137 29
                                    

Burda birazcık smut var.

Jimin uyandığında yine aynı yerdeydi. O odadaydı. Hemen yerinden kalkmaya çalışırken farkettiki ayağında zincirler vardı.

Jiminin birden karnına ağrı girmişti. Tekrar uzanmıştı. Ama onun canı uzanmak değil, bu evden çıkmaktı.

Birden kapı açıldığın onun adlandırdığı Deli Jungkook gelmişti.

Jk- Selam bebeğim. İyimsin?

Jm- Bana bebeğim deme!!

Jungkook direk Jiminin çenesine yapıştı.

Jk- BİR DAHA BANA BAĞIRMA!!

JM- AHH!!

Jungkook birden ikisininde erkekliğini birbirine sürtmüştü. Jimin inlemişti. Jimin hemen azan fakat zor boşalan biriydi.

Jm- J-Jungkook yapma!

Jk- Hoşuna gitti mi?

Jm- Ju-Jungkook k-kendimi halledemem.

Evet edemezdi. Eger yaparsa elini hissetmezdi.

Jk- Kendini hallediceğini kimsöyledi?

Jm- Ahm Jungkook!

Jungkook daha çok bastırıyordu. Birden Jimini yatağa itmiş. Jimini opmeye başlamıştı.

Jm- -Ihm

Jungkook Jiminin pantolonunu çıkarmıştı. Jimin birşey yapamıyordu. Canı acıyordu ve Jungkook bunu halledicekti.

Jm- J-Jungkook...zor boşalıyorum. -Ihm

Jk- Sorun değil bebeğim.

Diyip devam etmisti. Jiminin iç çamaşırınıda çıkardıktan sonra, Jiminin penisini eline almış çekiştirmeye başlamıştı. Jimin inliyordu.

Jm- Ahm!

Jungkook bunun işe yaramadığını anlamış ve ağzına alıp gel gitler yapıyordu.

Jm- Ahhhm! D-Daha hızlı! -Ihm

Jungkook hızlanmışti. Jimin ansınızın Jungkookun başını tutumuştu. Jungkook bu yaptığı hareketi sevmişti ve dahada hızlanmıştı.

Jm- Ahm gelicem!

Jimin Jungkooku itmeye çalışmış fakat itememişti. Jungkookun ağzına boşalmıştı.

Jm- Hmm!!

Jimin yavaş yavas mayışmıştı. Jungkook onu kucağına almış, Jiminde ayaklarını Jungkookun beline sarmıştı. Uykusu geliyordu Jiminin uyumak istiyordu.

Jungkook onu banyoya koydu ve saçını yıkadı. Kucağindan inmiyordu Jimin. Jungkook Jiminin başını yıkadıktan sonra onu tekrar yatağa yatırmıştı.

Jimin Jungkookun gitmesini istemiyordu. Neden oda bilmiyordu. Jungkook tam gidiceği sırada yarı uyanıp ve gözleri birazcık açık olan Jimin bileginden tutmuştu. Gitmesini istemiyordu.

Jungkook gulmüş ve Jiminin alnından öpüp yanına uzanmıştı. Jungkook kollarını yanınadaki minik bedene sarmıştı.

Bugün yaşananları unutmuşlardı bile...








DELİ- JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin