2. Csábos mosoly

336 20 6
                                    

Este nagyon elfáradtunk. Sokat sétáltunk, de megérte. Rengeteg fotót csináltam, úgyhogy lesz mit kitennem instára. Itt a reggel szóval a mai napra azt terveztem, hogy pihenek és egész nap gyümölcsöt fogok enni a napozóágyon feküdve. Persze nem bikiniben. Nem szeretem mutogatni magam csak úgy. Ahhoz szükségem lenne három pohár alkoholos italra. A barátaimmal, vagy is csak Yoongival és Yooraval, egyszer tartottunk egy partit, ahol hárman voltunk. Kicsit többet ittunk a kelleténél, de nagyon jól éreztük magunkat. Yoongi és Yoora egyébként testvérek. Yoora az osztálytársam, Yoongi meg már végzős. Yoora volt az egyetlen lány, aki már az első nap kedvesen bánt velem és odafigyelt rám. Így lettünk legjobb barátok. Yoongi pedig úgy tekint rám, mintha a kishúga lennék én is, már az első perctől kezdve. Imádjuk cukkolni egymást. Úgymond felnézek rá, hisz rajong a zenéért és ahogy rappel, az valami csoda! Kár, hogy ők nem jöttek velem.

Öcsi ébresztő! Hasadra süt a nap. -csikiztem meg a pociját, mire ő felkuncogott.

Még aludni akaroook! Hagyj Loriii!! -fordult át a másik oldalára.

Hm..rendben, akkor egyedül kell mennem fagyizni. -álltam fel mellőle, öcsikém pedig semmi perc alatt kipattant az ágyból.

Mehetünk! -kiáltotta. Nevetve megráztam a fejem és odamentem hozzá.

Előbb menj el a mosdóba és utána öltözz fel, rendben? Utána mehetünk fagyizni. -adtam ki az utasításokat. MinJin nagyon okos gyerkőc. A két nyelvet is hamar megtanulta. Igaz néha botladozik az angollal, de jól halad. Mindig segítek neki, ha tudok.

Kész vagyok! -lépett ki a fürdőböl öcsikém.

Akkor menjünk, gyere. -megfogtam a kezét, majd kilépve az ajtón elindultunk a hallba.

Öcsi egy pillanat, csak kérdeznem kell valamit a recepcióstól. -biccentettem a pult felé.

Üdv! Azt szeretném kérdezni, hogy kaphatnék egy másik belépőkártyát a százharmincas szobához? Reggel nem működött. -mondtam és vártam, hogy mi lesz a csávó válasza.

Persze, egy pillanat! -felelte majd már el is tűnt. Várakozásom közepette körbenéztem és ekkor láttam, hogy egy magas srác lépett be a szállodába. Tipikus szívtipró kinézete volt, aki minden lányt maga alá csábít se perc alatt. Az ott lévő hostes nők, vagy kik összesúgtak, és le nem vették a szemüket a fiúról. Visszavezettem rá a tekintetem és ekkor összenéztünk. Nemes egyszerűséggel rámkacsintott, én pedig számat elhúzva fordítottam vissza a fejem és vártam a csávóra. Nem kedvelem az ilyen fiúkat, akik azt hiszik ők a világ közepe és övék minden.

🌷🌷🌷

De anyaaa! Azt hittem nyaralni jöttünk. -mondtam nagyot sóhajtva.


Tudom kicsim. De a szálloda tulajdonosai hívtak meg minket vacsorázni és amúgy is lett volna találkozónk velük, csak lemondták, de most itt vannak! Kérlek drágám. Ez apádnak is fontos. -nézett rám anya kérlelő szemekkel. Az van, hogy anya összetalálkozott valami családdal és most este kötelező velük vacsoráznunk. Nekem és MinJinnek is mennünk kell. Nincs hozzá sok kedvem, de tudom, hogy ez nagyon fontos apa cégének.

Jó rendben. Legyen. Végülis egy vacsora nem árthat. -mosolyodtam el, anya pedig egyből megölelt.

Szép ruhát vegyél majd fel. -kacsint rám én pedig értetlenül nézek.

Oké. És kik ők amúgy? -

A Kim család. Elég profik. Ezért is fontos, hogy üzletet kössünk velük, mert az mindkettőnknek jót tenne. -csak bólogattam.

Különös véletlen (Kim Taehyung ff.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang