Úvod

166 4 0
                                    

Ještě než začnu, tak tento příběh není můj. Já ho pouze překládám. :) Dopředu se omluvám za případné chyby..

Lauren je šestileté lidské dítě. Ale kdykoliv bude chtít, se dokáže proměnit v černého vlka s tmavozelenýma očima, tohle je podoba ve které je většinu času.

Camila je pětileté lidské dítě. Stejně jako Lauren, kdykoliv se jí zlíbí,
může mít podobu bílého vlka s tmavohnědýma očima. Většinu času má taky tuhle podobu.

Lauren a Camila jsou jako vlkodlaci, ale ne tak docela. Vypadají jako normální vlci. Můžou se proměnit ve vlky, kdy se jim chce, nemusí být úplňek.

Camila a Lauren žijí ve dvou oddělených smečkách, ale jsou nerozlučné a jsou jedna s druhou jako rodina

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Camila a Lauren žijí ve dvou oddělených smečkách, ale jsou nerozlučné a jsou jedna s druhou jako rodina. Vlčí smečka Jauregui je smečka, ze které pochází Lauren a ze smečky Cabello pochází Camila.

Jediná věc, která brání smečce Jauregui a Cabello, aby se spojily, je, že by tu byly dvě alfy, Alejandro a Mike by museli bojovat na život a na smrt, aby zjistili, kdo zvítězí a bude Alfou. Ale Mike a Alejandro jsou přátelé, což je neobvyklé, takže nechtějí bojovat. Výsledkem bylo, že dvě smečky zůstanou oddělené, ale přátelé.

Camilina matka, Sinu, zemřela, když byly Camile pouhé dva roky. Zemřela, když ji v lese zastřelil lovec. Poté jí Alejandro musel vychovávat sám.

Cabello smečka se skládala z pouhých 3 členů:
- Alejandro byl Alfa (šedobílý svalnatý vlk)
- Camila byla dědička a dcera Alfy (bílá, malá a štíhlá vlčice)
- Justin byl dospívající teenager a dobrý přítel Alejandra (černošedý vlk s průměrnou postavou těla).

Jauregui smečka se také skládala ze 3 členů:
- Mike byl Alfa (velký černý vlk)
- Clara byla družka Alfy (hubená hnědá vlčice)
- Lauren byla dědička a dítě Alfy (černá vlčice s polosvalnatou postavou).

Obě smečky stále ještě nabíraly nové členy.

Tak toto byl rychlí úvod. Překlad mi dal hodně zabrat, tak snad se bude líbit. :D V pátek možná dřív bych konečně vydala první kapitolu příběhu :)). Máte se na těšit. :D

Alpha to Alpha (Camren, CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat