Carlise
Dnes mě čekal další den v práci. Tento rok jsme se přestěhovali zpátky do Forks. Včera byly "děti" ve škole ve Forks zase v prvním ročníku. Jako vždy jsem se do práce těšil. Po třech docela obyčejných případech na ambulanci mi přivezli dívku. ,,Mia příjmení neznámé, našel jí náhodný kolemjdoucí v lese. Je hodně podchlazená a myslíme, že má dvojitou zlomeninu nohy'' řekl sanitář a dal mi podepsat papír. Bylo mi té dívky líto. Bylo ji tak sotva 17-18. Udělali jsme všelijaké vyšetření. Prokázalo se, že sanitář měl pravdu. Teď už jsme jen čekali než se probudí.
Mia
Probudila jsem se v mítnosti s bílými stěnami. Byla jsem na nepohodlném lůžku. Kolem mě byly samé přístroje. Dřív než jsem se stihla pořádně rozkoukat. Tak někdo vstoupil do místnosti. Byl to pohledný muž. Typovala bych ho okolo 30 let. Měl blonďaté vlasy a nemocniční uniformu.Točila se mi hlava. Přišel ke mě blíž a dotknul jsem mě. Ucukla jsem, měl strašně ledové ruce. ,,klid je to v pořádku si v bezpečí,, řekl tak krásným hlasem. Vzal si malou baterku a zasvítil mi s ní do očí. ,,co se stalo" jak sakra může být někdo tak hezký. ,,našli tě v parku víc nevím" zatvářila jsem se jako to je v pohodě měli mě tam nechat. ,,kde máš rodiče?,, zeptal se. Když jsem slyšela tu otázku můj úsměv pohasl. ,, Když mi bylo 15 odjeli a už se nikdy neukázali nevím proč" Jeho obličej najednou nebyl tak krásně usměvavý, ale ani smůtný spíše jako kdyby se zamyslel. ,,to je mi líto, později se za tebou zase zastavím " řekl a odešel.
ČTEŠ
Mia Cullen(TS)
VampireUž od 15 žiju sama ve Forks. Rodiče odjeli a nechali mě samotnou v domě. Chodím na brigády a sotva mám na jídlo.... Teď je mi 17 a jdu na střední ve Forks.