⚠️Tato část příběhu
obsahuje části 15+ ⚠️
Edward
,,Možná že jí budeme moct najít" dostal jsem nápad ,,ale jak?" Ale notak to tu nikdo nepřemýšlí?! ,, No podle stopy, vždyť tu s náma bydlela než se to zvrtlo" ,,Alice?" Zarazil se Jasper
Alice
Vize: neboj se už tak budeme, dost daleko od cullenů. Ale já tam nechci!!!. Neboj ten sklep tam bude hezčí, než ten tady v new yorku
,,Jak se sakra mohli dostat z Forks do New Yorku tak rychle" konečně nějaké vodítko
Mia
Otevřela jsem oči. Chvílí jsem musela počkat, než jsem mohla rozzostřit můj pohled. Byla jsem jinde. Dívala jsem se nahoru na strop. Chtěla jsem se zvednout,ale nemohla jsem. Něco mi drží ruce a nohy. Nemůžu se ani pohnout! Ruce a nohy mi drží rezavé řetězy. Ležím na nějakém nepohodlném prkně. ,,Pomoc!!!" ,,Pusťte mne!!!" Křičela jsem co nejvíce a mých úst se dotkla ruka a umlčela mě. Byla jsem si jistá, že je to ten krásný kluk co byl semnou před chvíli proto jsem se nechala umlčet a moc sebou netrhala. Konečně sundal svoji ruku z mých úst. Uklidnila jsem se a konečně promluvila klidným hlasem. ,,Proč tu jsem?" Tiše se zasmál a přišel přede mě. ,,To tvůj otec" Strčil mi nějakou jehlu do ruky. Škubla jsem sebou a on mi dal facku tak, že mi zrudla polovina obličeje. Neměla jsem odvahu se více pohnout. Odebral mi moji krev stejně jako normálně nic bolestivého. ,,Co je s ním?" Nic jsem nechápala navíc mě pořád bolela tvář z té facky. ,,Hele já to dělám fakt nerad si mladá, hezká, milá já tvého otce varoval." Awww myslí si, že jsem hezká. No tak Mio vzpamatuj se vždyť on tě unesl a přivázal k prknu! ,, Co děláš nerad?" Vlepil mi další facku ,,Si připoutaná k prknu. To já mám klást otázky!!" Sice mě tady mlátí, ale pořád mě strašně vzrušuje. ,,Kdo tě stvořil !!!" Stvořil?! ,,já nevím !" Dal mi další facku! ,,Prosím přestaň já vážně nevím!" Přejel mi rukou po břiše a praštil mě. ,,tak ty nevíš?" Silně mě políbil a já se nebránila. Odepnul mi ruce i nohy. Vzal pouta a jeho ruku připoutal k mé. Znova mě políbil a já mu polibek oplatila. Začal mi svlékat tričko a já mu to jeho. Měl krásné břišáky. Sundal mi podprsenku a přitom mě líbal. Byla jsem úplně nahá a on začal. Nijak jsem se nebránila a nechala ho ať si semnou dělá co chce. Byla to ta nejhezčí noc v mém životě.
ČTEŠ
Mia Cullen(TS)
VampireUž od 15 žiju sama ve Forks. Rodiče odjeli a nechali mě samotnou v domě. Chodím na brigády a sotva mám na jídlo.... Teď je mi 17 a jdu na střední ve Forks.