Kapitola 3

462 25 0
                                    

Edward
,, už spí můžeme si promluvit?" Všichni na souhlas přikývli ,,nemůžu jí číst myšlenky!!" Házeli po mě udivené pohledy ,, sakra Edwarde si upír a tohle je tvůj dar jakto že nefunguje" trochu mě naštvalo jak to řekl ,, vy jste taky upíři a většina z vás nemá dar!"
Mia
Stála jsem za dveřmi od obýváku a poslouchala sice mluvil dost potichu, ale slyšela jsem co řekl. Měla jsem ucho přilepené ke dveřím a opírala jsem se o ně, ale nic jsem neslyšela. Najednou se dveře začali otevírat. Otočila jsem se a vyběhla po schodech tak rychle, jako kdyby mi šlo o život co to plácam vždyť mi o život jde! V pokoji jsme zi zabalila peněženku mobil a oblečení a vyplížila se z pokoje . Rychle jsem seběhla po schodech a mířila přímo ke dveřím když nejednou před nima stál Carlise ,,stalo se něco?" Podívala jsem se mu do očí a pomalu Couvala. Když jsem najednou do někoho narazila. Byl to Emmett. Zarazila jsem se a pomalu čekala na smrt. Čekala jsem na to až ze mě vysají poslední kapku krve, byla jsem smířená se smrtí. Zničehonic se předemnou objevil Edward. Vypadal trochu nechapavě. Edwardsův jsem se bála nejvíce. Podívala jsem se na něho a silou své mysli jsem ho odhodila přes celou místnost. Padla jsem na zem. Vše se kolem mě točilo. Začaly se mi vybavovat vzpomínky na rodiče. Opustili mě kvůli mojim schopnostem! Najednou se mi před očima zatmělo a upadla jsem do bezvědomí.

Mia Cullen(TS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat