6.Kapitola

354 18 4
                                    

Alice
Poslouchala jsem Edwardovu hru na klavír, když jsem něco zaslechla. Jako kdyby křik....pak jsem si uvědomila komu ten křik patří. Vyběhla jsem ke dveřím, když jsem to uviděla. Alicina vize: ,,ne prosím už ne!!!" ,,Tak mi to řekni!" ,,Ale já to nevím, nevím kdo mě stvořil!!!" ,,Tak to máš asi smůlu!",,ne, au prosím nech toho!!!"
Emmett
Alice ztuhla, určitě něco viděla. Edwardův obličej vypovídal problém. Alice se chvíli zpamatovávala. ,,Mia.... někdo ji unesl" řekl Edward. No jo po té aféře co se tu stala se šla projít ven. ,, Seděla na zemi v nějakém sklepě a někdo se jí ptal kdo ji stvořil......" Dodala Alice. ,, Takže ten někdo kdo ji unesl ví že není člověk, také víme že není upír a potom víme, že jí někdo stvořil" shrnul jsem informace.
Mia
Nevím jak dlouho mě nesl připadalo mi to jako věčnost . Konečně zpomalil. Hodil mě někam dolů po schodech. Cítila jsem, že mi z nohy teče krev o něco jsem se odřela. Slyšela jsem jak se zavřely dveře a konečně jsem si sundala šátek. Byla jsem v nějakém sklepě. Ohlídala jsem se a nikdo kolem mě nebyl. Vlastně nic kolem mě nebylo. Jen stěny a to ještě v hrozném stavu. Zaostřila jsem svou mysl a rozběhla se ke dveřím. ,,Haló!!pusťte mě!!!!hej"bušila jsem na dveře a křičela jsem co nejvíc se dalo. Najednou se otevřely a zhodily mě ze schodů na zem. ,,Ale ale ale Mia Cullen" ozval se cizí hrubý hlas.

Omlouvám se za malé části, ale lépe se mi to píše po malých potom se lépe orientuji.....
Všem děkuji za podporu ♥️♥️

Mia Cullen(TS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat