Aslında ne yazsam emin değilim. Çok kısa güncelleme gibi bir şey olacak. Öncelikle Eskişehire alıştım. Sanırım orada kalacağım. Karantinada zaten 1 dönem geçti. Geriye kaldı 3 yıl. Yaparım herhalde orada diye düşünüyorum.
Birinci sınıfımı 3.53 ortalama ile tamamladım. Okulun ÇAP programının açıklamasını bekliyorum. Sınıf öğretmenliğiyle çap düşünüyorum. Ama yapmayadabilirim çünkü pek çalışmayı sevmiyorum.
Arkadaş buldum dnjsje Liseye oranla az ve öz. Yeterli de. Zaten hayatımda yeterince insan var. ÇAP yaparsam onlardan fazla dersim olacağı için çok takılmayız diye bir tık korkuyorum ama olsundu.
Hâlâ Milli Eğitimde Rehber öğretmeni olmak istemiyorum. Her an, 3 yıl sonra her şey olabilirim gibi geliyor . Fikirlerim çok değişti. Değişemeye de devam ediyor. Sebebi de temeli sağlam bir hayal ile gelmedim bölüme. Bir bakmışsınız okulu bitirmişim gitmişim 2 yıl anestezi okumuşum ndjsjsjw her şeyi bekleyebilirsiniz benden.
Yurt oda arkadaşlarımdan biri mezun oldu. Diğeri eve çıkabilirim diyordu geçen dönem. Yeni oda arkadaşlarımı merak ediyorum. Yurttan arkadaş edindiğim için yurt değiştirmiyorum ama oda arkadaşlarımdan en yakın olduğum seneye mezun olucak. Yurttaki diğerleriyle de aram açılırsa sınıf arkadaşımın olduğu yurda geçebilirim. Aslında gönlüm eve çıkmak istiyor ama imkanlar diye bir gerçek var. Tabii bir de aile izni dbbsjsj.
Sonraki döneme korona uzar mı bilmiyorum ama okullar açıldığı zaman planım artık Eskişehirde kendime bir mekan bulmak. Mekan dediğim kafa dinleyebileceğim açık alan. Çok kalabalık şehir. Beni bir tık boğuyor bu konu. Kütüphanede çalışmayı da planlıyorum tabii. Ama sadece planlıyorum :D
Güncellemeler bu kadar. Bölümle ilgili ders notları atmak isterdim ama inanın çalışmıyorum ki atayım. Bu dönem zaten yalan oldu. Uzaktan falan da işlemedik. Hocalar pdf attı baktık öyle biraz ve sınava girdik.
✨
Üniversite sınavına girenleriniz varsa sınavınız nasıl geçti?
Pdr okuyanlar varsa döneminiz nasıl geçti?
Tahminen hiçbir işinize yaramayacak bilgilerle dolu bu bölümü okuduğunuz için teşekkürler ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PDR YOLCULUĞUM
SaggisticaTıp okumak isteyip PDR ye giden bir öğrencinin (ki bu ben oluyorum :)) PDR okurken yaşadıklarını paylaştığı bir kitap. Öyle gelecekte dönüp bakmak için yazılıyor bu kitap. Kendi yorumlarımı da içerecek. O zaman iyi okumalar