Justin P.O.V.
Eu: Banii, Jay!
Jay: Fara alte smecherii de ale tale?
Eu: Hai dracu odata, nu am toata ziua sa stau cu un drogat ca tine.
Jay: Mai usor cu aceste cuvinte urate.
Eu: Ca altfel ce?
Cryss: Terminati odata cu cearta. Parca venisem aici cu un scop. spuse acesta apucand valiza cu droguri.
Jay: Ia-ti mainile murdare de pe ele, Cryss. spune acesta tragand valiza spre el.
Eu: Da-ne banii sa plecam amandoi acasa. spun eu deja enervat de situatie.
Jay: Nici gand.
Nu stiu de ce am acceptat sa vin aici. Dar nu am putut sa-l las pe cel mai bun prieten al meu, Cryss sa-si rezolve problemele singur. Cand am aflat ca face afaceri cu nenorocitul de Jay am simtit cum totul se prabuseste. Nu stiu cum au ajuns acestia sa faca afaceri, si nu am nici cea mai mica idee de cat timp se cunosc. Tot ce stiu e ca acest Jay e un nenorocit care nu merita sa traiasca.
Ma doare sufletul c-am plecat de acasa mintind-o pe Alison ca plec la studio. Nu m-as ierta niciodata daca pateste ceva. Mi-e tare frica ca asta sa nu fie o noua capcana de a lui Jay.
Am auzit focuri de arma. Am ras instantaneu, scotandu-mi si eu pistolul care mi-l l-a dat Cryss. Le-am facut semn baietilor si asa a inceput batalia.
Eu: Ce dracu are ala in mana?
Cryss: O pusca de ultima generatie. imi raspunse.
Eu: Ce dracu ati facut? N-ati luat toate valizele?
Cryss: Ba da... raspunse acesta confuz.
Eu: E una chiar langa perete.
Nu era interesul meu sa iau aceea valiza, dar i-am promis prietenului meu ca o sa-l ajut asa ca o sa ma tin de cuvant in continuare. Nu am stat pe ganduri si m-am repezit sa iau valiza. Chiar in momentul acela am simtit un glont in piciorul drept, am cazut lat jos.
Nenorocitul de Jay s-a repezit spre valiza luand-o si fugind cu ea. Grozav, mi-am riscat viata pentru nimic!
Cryss: Justin, esti bine? ma intreaba acesta apropiindu-se de mine.
Eu: Sunteti niste idioti! Puteti sa faceti si voi macar odata un lucru bun? tip eu ridcandu-ma de jos.
Cryss: Frate, calmeaza-te! A luat doar o valiza, restu sunt la noi.
Eu: Tot idioti sunteti! Cand aveai de gand sa-mi spui ca faci afaceri cu nenorocitul ala?
Cryss: Nu aveam de unde sa stiu ca e dujmanul tau.
Eu: Droguri? Pe bune? Altceva mai bun nu ai gasit? Ai idee in ce te-ai bagat?
Cryss: Da, am idee!
Eu: Ai pe dracu!
Cryss: Piciorul tau cum e? Vrei sa mergem la spital?
Eu: Sunt bine! Nu merg la nici un spital.
Cryss: Of, ai ramas la fel de incapatanat.
Eu: Doar ma cunosti.
Cryss: Hai sa plecam de aici. a spus acesta urcandu-se in masina. Nu am stat pe ganduri si m-am urcat si eu.
Eu: Am facut o echipa buna.
Cryss: Cea mai buna echipa. a spus acesta pornind motorul.
Eu: Du-ma acasa! Vreau sa ajung cat mai repede la Alison. S-a facut destul de tarziu si sunt sigur ca s-a ingrijorat.
CITEȘTI
As long as you love me. Justin Bieber
FanficCrezi ca exista vise de neatins? Eu simt ca tot ce am nevoie ca sa ajung pana la ele sunt bratele tale sa ma ridice putin, pentru ca orice vis e acolo atat de sus unde nu pot ajunge decat doua perechi de ochi... Mi-am pus toata increderea in tine si...