!Upozornění! :
Tato kapitola je určena pro čtenáře ve věku alespoň 15+
(Vím, že to budete porušovat, ale byli jste varováni :) )
Uplynulo pár hodin předtím, než se jeden z nich probudil a tím prvním byla Hermiona. Tiše a zlehka se posadila a zadívala se na Severuse. Ve spánku vypadal uvolněně. Nemohla odolat, a tak natáhla opatrně ruku, aby ho neprobudila a pohladila ho po tváři. Jeho kůže byla měkká. Protože její dotek zřejmě nebyl zas tak jemný, Severus otevřel oči a podíval se na ni. Na malý moment ho její prsty vylekaly ze snění, ale poté si uvědomil, že je to jen Hermiona, a proto se Severus uvolnil a usmál. V tu chvíli zaznamenal, že již bylo pozdě večer.
Seděla na pohovce osvícena slabým světlem uhasínajícího ohně. Její dlouhé hnědé vlasy a hnědé oči na světle působily, jako by byly z kousků čokolády a zlata. Její kůže vypadala jemněji a byla krásná. Severus k ní natáhl ruku a přitáhl si ji blíž k sobě a v ten moment ji políbil na rty. Hermiona, zmatená polibkem nechala otevřené oči. Právě teď po tom všem ji líbal. Netrvalo to však dlouho, usadila se v jeho náručí a prohloubila polibek. Seděla mu na klíně a ovinula svoje paže kolem něj. Tehdy to ucítila. Otírala se o jeho střed klína a cítila, jak pod ní tvrdne. Uslyšela ho zasténat do polibku a jeho stisk zesílil. Jeho oči byly přivřené, ale slabě je pootevřel, jakmile na ni pohlédl. Hermiona položila ruce na jeho ramena a pak se znovu zavrtěla proti jeho středu a tím si vyžádala více vzdechů z jeho strany.
„Hermiono, prosím. Nemyslím si, že se dokážu udržet, jestli s tím nepřestaneš," řekl se zavřenýma očima.
Ale Hermiona nepřestala. Naklonila se blíž k němu a olízla mu ušní lalůček.
„Nechci, aby ses držel zpátky, Severusi."
Když ji uslyšel vyslovit své jméno, položil Hermionu pod sebe, takže byl nahoře nad ní. Její vlasy se rozprostřely po povrchu pohovky a mohl vidět, jak hluboce dýchala. V očích Hermiony viděl touhu a věděl, že ho opravdu chce.
„Ne, nemůžu tě takto využít," řekl, vstal a vyšel z místnosti.
Severus rychle vylezl po schodech a zamkl se ve svém pokoji pro případ, že by šla za ním. Severus ležel na posteli a přál si zbavit se své erekce. Už nedokázal odolat tomu pocitu, vytáhl svůj penis, párkrát po něm přejel rukou a poté vyvrcholil na své břicho. Jeho penis ochabl, očistil se pomocí kouzel a po chvíli usnul.
Hermiona na druhou stranu ležela zmateně na pohovce. Opravdu si myslela, že tu s ní Severus zůstane. Ale upřímně mu to neměla za zlé. Věděla, že se necítí uvolněný v přítomnosti opačného pohlaví, tedy alespoň kromě ní. Napůl očekávala, že ji odmítne, takže ji to nepřekvapovalo. Pomalu vstala, vydala se do svého pokoje a šla si napustit vanu. Když byla voda dostatečně plná a teplá, svlékla se do naha a vklouzla do vany. Seděla tam v pohodlí teplé vody s hlavou opřenou o okraj. V hlavě si přehrávala to, co se předtím odehrálo. V její mysli uvízl pocit toho, jak se otírala o jeho tvrdé mužství. Pohladila si své stydké pysky a po těle se jí rozlil mrazivý pocit uvolnění. Přemýšlela o tom více a uvědomila si, že musí něco udělat se svým stavem. Hermiona si roztáhla nohy a hrála si s klitorisem, fantazírujícím o Severusovi, dokud mocně nevyvrcholila do vody a poté se kousla se do rtu, aby přestala příliš hlasitě sténat. Potom se umyla, vyšla z vany, zabalila se do ručníku, nahá ulehla do postele a usnula.
Následující ráno se Severus probudil s tvrdou erekcí a věděl naprosto z čeho. Ve svých snech se mu zdálo o úplně náhé Hermioně, která leželo v posteli s ním, lapala po dechu a natahovala se k němu. Ve svých snech si ji divoce bral. Jen na to pomyslel a v jeho penisu začalo škubat bez toho, aniž by se ho dotkl. Severus vstal a skočil do studené sprchy, ale nefungovalo to. Přepnul ji na horkou sprchu a stál tam a hladil svůj penis, dokud nevystříkl svoje břímě po celé stěně sprchy. Jeho orgasmus byl tak silný, že klesl na kolena
„Nebude to snadný den," zamumlal si pro sebe.
Severus dokončil sprchování a oblékl se, pak šel dolů do kuchyně připravit snídani. Hermiona přišla o chvíli později a posadila se ke snídani, u kterého si četla Denního věštce.
Severus přinesl jídlo ke stolu a posadil se naproti ní.
„Dobré ráno," řekl napjatě.
„Dobré ráno, Severusi," odpověděla úsměvem. „Ehm, ta včerejší noc..."
„Nikdy se to nestalo."
„Souhlasím."
Ačkoliv si oba přáli, aby se to stalo. Oba se chtěli navzájem, ale nechali si to pro sebe. Tiše dojedli snídani a vydali se vařit lektvary. Občas na něj Hermiona pohlédla, když připravoval přísady a pozorovala jeho elegantní pohyby. Severus na druhou stranu vzal na vědomí způsob, jakým se pohybovala a jak se její boky tak svůdně vlnily. Zaznamenal křivky jejích boků, které z ní dělaly přitažlivou ženu. Obdivoval její pozadí a stehna. Už nebyla pohublou čarodějnicí, kterou viděl předtím. Měla postavu tak akorát. Už nemohl vidět její kosti, ale místo toho křivky. Hermiona nebyla tlustá, ale už nebyla tak moc štíhlá, jako předtím a to mu udělalo radost.
Severus zjistil, že se jeho mysl unáší k věcem, které jí chtěl udělat, a proto se po obědě omluvil a zamířil k nejbližší koupelně. Vyčaroval na koupelnu tišící kouzlo a opřel se o umyvadlo. Zaklel nad tím, že je tak moc nadržený, ale to mu nepomohlo. Byla krásná a nebránila by se mu, on to věděl a chtěl ji, ale bylo to příliš. Severus se snažil tak tvrdě myslet na nejodpornější věci, které považoval za naprosto nechutné, ale nepomáhalo to.
„K čertu s tebou!" proklel svůj penis.
Rozepnul si kalhoty, natáhl se a uvolnil monstrum a masturboval, dokud nevybouchl v umyvadle v extázi. Jakmile uspokojil své libido, vyčistil nepořádek a chvíli tam stál. Čekal, až jeho penis povadne, uvolnil močový měchýř, umyl si ruce a šel do kuchyně, kde zjistil, že Hermiona připravuje sendviče.
„Jsi v pořádku, Severusi?" zeptala se.
Severus by přísahal, že v jejím oku zahlédl záblesk neposlušnosti, jako by věděla, co právě dělal.
„Je mi fajn." řekl, popadl sendvič a vrátil se do laboratoře.
Hermiona se pro sebe usmála. Věděla, co dělal. Jeho erekce nešla přehlédnout. Byla příliš velká, aby šla schovat, bez ohledu na to, jak rychle vyšel z laboratoře.