Adevărul.... vreau doar adevărul!!

42 2 0
                                    

Toata seara mi-am petrecut-o plangand.Nu stiam ce se intampla cu mine.......eram agitata si nervoasa.

Desi i-am spus lui Demon ca vreau sa ma lase in pace..eu nu vreau asta! Vroiam sa vina dupa mine daca spunea ca ma place. Mi-am facut doar iluzii..sperante desarte.Acum vreau doar sa-l uit si sa-mi vad incontinuare de viata.

Dar...prea multe obstacole stau in calea fericirii mele! Nu le pot face fata singura.Vreau pe cineva care sa ma inteleaga si sa simta cu adevarat ceva pentru mine.

Orele au trecut,iar dimineata si-a facut simtita prezenta cu repeziciune. Ma trezesc mai hotarata ca oricand! Acum stiu ce voi alege...poate Stefan chiar are sentimente pentru mine.Vreau sa ii dau si lui o sansa.

Ma imbrac intr-o fustita neagra,eleganta,nu foarte lunga si imi iau camasiuta de matase rozalie pe mine,lasandu-mi umerii si spatele putin deszgoliti. Parul castaniu si lung stralucea ca diamantele,iar machiajul subtil si fondul de ten de o nuanta putin perlata faceau sa fiu perfecta!

Ma incalt,imi iau geanta si plec spre liceu. Primele trei ore au trecut ca vantul,insa pauza mare parca a durat o vesnicie.

Ma intalnesc cu Stefan .Ma trage de o parte si vrea sa ma sarute.Il refuz,dar avea o putere prea mare pentru mine.

I-am spus ce alegere am luat si parea foarte fericit! Ma i-a in brate si imi sopteste ceva la ureche: "NU TE VOI DEZAMAGII NICIODATA! " Ma uit la el putin surprinsa si ne luam la revedere cu un sarut scurt pe obraz.

Restul orelor s-au scurs repede.Imi iau cea mai buna prietena de brat si pornim spre statie.Era o atmosfera de bucurie generala.Ma simteam mai bine ....

Zilele treceau,eu ma simteam si mai bine,dar ceva avea sa strice aceasta atmosfera.

Asteptata zi a sosit! Azi este 19 februarie! Poate va intrebati ce e atat de special la aceasta zi...ei bine...azi este ziua mea de nastere! Implinesc frumoasa varsta de 16 anisori! Azi nu vreau ca nimic si nimeni sa-mi strice buna dispozitie.

De cum am iesit pe usa blocului unde stateam in chirie,prietena mea cea mai buna ma intampina cu un cadou. Era un ursulet gigantic! Exact asa cum imi placea mie! I-am multumit din suflet,ne-am imbratisat si am pornit spre liceu.

Orele au fost la fel de plictisitoare sau doar mie mi se pareau asa.. Se sunase! In sfarsit!

Pe hol ma intalnesc cu Stefan ..parea destul de suparat...

-Ce-ai patit? il intreb eu ingrijorata.

-Aa...nimic..adica..vreau sa-ti spun ceva..vroiam de mult dar nu am avut curaj...sti..azi e ziua ta si nu vreau sa te supar..

-S-a intamplat ceva grav?

-Ma tem ca da..nu vreau sa iti stric buna dispozitie sau sa te superi pe mine! A fost ideea lui Demon..stiu ca nu ar fi trebuit sa-i fac pe plac..dar e cel mai bun prieten al meu si am vrut sa il ajut...

-Am inteles,dar tot nu mi-ai spus ce s-a intamplat...

-Elena, sti,Damon si-a batut joc de tine ,a ras in tot timpul cand se dadea pe langa tine si iti spunea vorbe frumoase. Mie nu imi place de tine ,adica esti o fata ok,draguta,foarte frumoasa,dar eu nu simt nimic pentru tine,decat o foarte mare dragoste de frate mai mare.....Demon te-a mintit, vroia sa te foloseasca pentru un plan...

In acest moment numai stiam ce sa zic,am ramas muta de uimire,cu capul in pamant,cu lacrimi in ochi si foarte debusolata,dezamagita! Am simtit cum "cerul imi pica in cap ", cum toti care mi-au fost alaturi m-au tradat si si-au batut joc de mine...Numai simteam nimic..nici durere sau suferinta,nici fericire.... absolut nimic!

Scuze pentru intarziere,dar temele si scoala imi ocupa foarte mulkt din timpul liber! Promit ca voi posta incontinuare ,deoarece am vazut ca am foarte multi cititori! Daca aveti nemultumiri sau vreti ca ceva anume sa se intample in poveste . nu ezitati sa imi trimiteti mesaj in privat! Si de incurajare sau..critici,dar constructive! Va voi raspunde la intrebari( daca aveti nelamuriri despre poveste)!

Va pup ! :*

~~~~~~~ Alexa~~~~

Never Give up!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum