Nici a doua zi nu a fost prea bine Veștile aflate m-au derutat foarte mult. Totuși, era o zi frumoasă.......
Orele treceau, eu ma plictiseam ,iar asta uram cel mai mult! Trebuia sa ma gandesc la "acel baiat" .O făceam neintenționat ! Nu vroiam asta,dar mintea da!
Primele trei ore au trecut repede, ținându-mi companie colega mea ,care era si cea mai buna prietena a mea! Oarecum tristă, imi povestește ce i se întâmplase.
- Elena, azi sunt foarte tristă și simțeam nevoia sa vorbesc cu cineva.... Imi spune Bonnie
- Nu e nimic Bonnie ,chiar te rog sa imi spui. Doar esti cea mai buna prietena a mea. Mereu voi fi lângă tine!
- Îți multumesc Elena, Esti o adevărata prietena .Ști,m-am despartit de Demon
- Îmi pare extrem de rau...... Atunci e un mare fraier, ii spun eu încercând sa o consolez!
- Da....dar,.....
Deodată, conversația este întreruptă de o doamna profesoară
- Fetelor,șcredeti ca puteti sa vorbiti mai incet?
- Am înțeles,ne pare rau! Ii zic eu
Orele au trecut,iar eu ma indrep spre iesire,dar il vad pe el....
. El zâmbea și ma privea fericit...
Dintr-o data dispare! Nici nu am avut timp sa clipesc...dar o aud pe Bonnie cum ma striga
- Hei, AElena!
Nu auzeam nimic! Eram prin sa ca intr-o transă!
- Elena, ce se întâmpla? ma întreabă Bonnie
- A...nu....Nimic!
- Ba da ! Ce s-a intamplat cu tine? Parcă era intr-o alta lume... Erai paralelă cu noi....Erai cu capul in nori! Sau.....esti îndrăgostită! :))))))
- Ce?!!? Eu,îndrăgostită?!?! :)))) cred ca glumești..... Niciodata!!
- Elena, te cunosc foarte bine! Spune,cine e ghinionistul? :))))))))
Ii dau un cot și începe sa chicotească ;
- Mai aci, nu e nimeni! :)) ti-am spus odata! Nu m-am îndrăgostit niciodata și nici nu o voi face....!
Ne pregăteam sa plecam acasa! In drum spre statie ( deoarece cartierul in cate locuiam era la câțiva kilometri si mie imi era prea silă sa merg pe jos, luam un autobuz ,nu mereu pentru ca locuiam singura și nu aveam prea multe venituri ,părinții mei părăsindu-ma de mica ) primesc un mesaj si devin mai confuză ca niciodata!
- "buna!"
- "buna,dar cine esti? " il întreb eu
- "un prieten de-al tau "
- "un prieten? Cine esti?"
- "am vrut să-ți zic doar ca imi pare rau ca te-am izbit de perete atunci...."
- "aa...da.." nici nu apuc sa imi termin fraza , conversatia se sfarsise...
In cele din urma ajung acasa oarecum confuză, dar mai bine.....mesajul ala a născut in interiorul meu un sentiment plăcut.... Dar ....
......................................................................................................................................................................................................................
Yeyy, sper sa va placa! Este prima mea carte si sper sa iasă bine.....daca imi veți lăsa o părere sinceră si un vot ma veți ajuta foarte mult.... Chiar și critici....deoarece am vazut ca am deja 10 vizualizări intr-un timp asa scurt... Va multumesc..... 10 sufletele care imi apreciază munca.... Va multumesc! Alle <3
CITEȘTI
Never Give up!
Novela JuvenilEa: M-ai dezamagit complet El: Stiu....Dar cand iubești ierți! Ea: Greșit! Cand iubești... nu iti bați joc!