Pentru ziua urmatoare mi-am propus ca nimeni si nimic sa nu-mi strice buna dispozitie .Ajung la scoala si ducandu-ma in clasa,il zaresc pe "acel baiat".A trecut pe langa mine si imi zambea.Este putin cam ciudat,nici numele nu il stiu...
Suna promitator si nu prea.... Nu aveam acel curaj nebunesc de-al intreba daca are prietena. Ajunsese si prietena mea! Era oarecum mai bine dupa tot ce i se intamplase.
-Buna Elena! Ce faci? :*
-Foarte bine.....tu? :* o intreb eu
-Mai bine ! Am vorbit cu Damon si cred ca o sa ne impacam!
-Iauzi,asta este un motiv de a sarbatori.. :)) o inveselesc eu
-Atunci,dupa ore,poate iesim la un suc ! Ce zici? Merge si Damon cu prietenul lui..sper sa nu te deranjeze asta....
-Nu,doamne fereste..ar fi super..chiar vreau sa-l cunosc pe Damon..sa vad si eu ce iubit are prietena mea cea mai buna :* ii spun eu luandu-o in brate
-Da... gata! am prins ideea...am uitat sa ti-l prezint....scuze..... imi zice Bonnie razand
-Te iubesc sis ! :* <3
Prima ora s-a terminat repede. Gandul imi era tot la "acel baiat"..Se aude clopotelul.Ora se terminase,asa ca bucuroasa,urc scarile pentru a ma duce la etaj.
Minutele treceau,asa ca ma grabesc,luandu-o la fuga.. Deodata,simt ca ma busesc de cineva.Era chiar el!
Imi cer scuze,iar el imi zambeste. Ma apropi de el si il intreb ce mai face.Se joaca cu parul meu si imi raspunde cu un zambet parsiv..ca bine.....
-Ma bucur, atunci! ii zic eu
-Bucura-te; doar ai in fata cel mai frumos baiat din lume! imi spune el razand
-Si modest chiar.... i-o intorc eu...
Am inceput sa radem si deodata se apropie mai mult de mine,sarutandu-ma......toata lumea se uita la noi si nu spunea nimic!
Raman fara cuvinte si ma uit surprinsa in ochii lui...ma privea atat de intens incat ma piedeam in orivirea lui....
Apoi a plecat fara sa spuna nimic...am ramas socata... cum a putut sa ma lase cu ochii in soare si sa plece?! Credeam ca visez,dar nu....
Facuse asta pentru ca intr-adevar ma place sau doar a avea nevoie de un saru de la cineva?! Cobr scarile,foarte derutata si foarte confuza....puneam multe intrebari,dar primeam putine raspunsuri.... Ma intalnesc cu Bonnie. Ea,foarte fericita ,vine la mine
-Fata, am vorbit cu Damon si este de acord sa ne intalnim dupa ore!
-Ce bine! Sunt foarte fericita pentru voi doi....luandu-o in brate
Orele erau pe sfarsite.... asa ca o iau pe Bonnie si mergem la terasa unde urma sa ne intalnim cu baietii. Ajungem,ne comandam cate un suc,iar eu imi cer scuze,dar ma duc pana la baie.
In timpul asta apare Damon si Stefan. Nimic nu parea sa-mi strice buna dispozitie,dar acel ceva era inevitabil. Bucuroasa,ca urma sa il cunosc pe iubitul celei mai bune prietene a mea,ma indrept spre masa rezervata de noi. Ajung,dar ceva se intamplase.... Eram asa derutata,trista si in acelasi timp bucuroasa pentru prietena mea.... raman fara cuvinte,ma uit in ochii lui si Imi sterg lacrimile ce aparuse in coltul ochilor .Se pare ca pe "acel baiat " il cheama Damon,e de la noi din liceu si este iubitul celei mai bune prietene ale mele.Se uita la mine,resemnat,oarecum mirat....parca vroia sa imi spuna ceva,sa-mi ceara iertare,dar nu putea. O parte din mine era trista,sufletul imi plangea,iar o parte se bucura. Imi venea sa plang,dar nu puteam..nu vroiam ca Bonnie si Damon sa ma considere o lasa. Ma simteam tradata si mintita!
Ii simteam si lui trsitetea din privire......ea nu ma putea mintii....
Bonnie si Stefan ( prietenul cel mai bun al lui Damon) se uitau mirati la noi. Erau surprinsi.
- Elena,i-a loc! Nu vrei sa-ti fac cunostinta cu Damon? Sau va cunoasteti?! ma intreaba Bonnie
-Nu...nu...ne cunoastem ii raspund eu cu o tremurare in glas... Buna,eu sunt Elena,cea mai buna prietena a lui Bonnie...ii spun eu lui Damon incercand sa ma prezint. Eram incordata..asa ca insinuez o scuza stupida si ies afara. Ma asez pe banca si incep sa plang. Totul,parca se spulberase........
---------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Am mai facut inca un capitol...sper sa va placa! :* Alle <3
CITEȘTI
Never Give up!
Fiksi RemajaEa: M-ai dezamagit complet El: Stiu....Dar cand iubești ierți! Ea: Greșit! Cand iubești... nu iti bați joc!