yuta'nın sohbet grubumuza yazdığı kadarıyla winwin'le olan ikinci buluşmaları:
yuta, buluşmaya giderken oldukça mutluymuş çünkü ilk buluşmalarından o güne dek geçen zamanda winwin çok ilgili ve özenli bir sevgiliymiș.
winwin'in ona henüz flörtken, doğum gününde aldığı beyaz gömleği giymiș ve en sevdiği parfümü sıkmış.
plan yaparken ikisinin yalnız olacağı bir yere gitmek istediğinden sinemayı önermiş ama winwin lunapark'a gitmenin daha iyi olacağını söylemiş.
winwin'in, yuta başka bir işle ilgilenmeye başlar başlamaz telefonuyla uğraşması dışında gerçekten eğlenmişler. dönme dolabın tepesinde öpüşmüșler, atış poligonunda bir şeyler kazanmışlar ve korku tünelinde korkuyorum ayağına birbirlerine sarılmışlar. yuta ve winwin'in klişeleri sevdiğini hepimiz biliyoruz zaten.
birbirlerinin bir sürü fotoğrafını çekmişler ve yuta çok sevdiği bir tanesini duvar kağıdı yapmış ama eve dönüş yolunda winwin, yuta'ya çektiği fotoğraflardan güzel olanları seçmesini söylemiş. yuta, kendi fotoğraflarından kötü çıkanları silmiş ve winwin, kalanları ona gönderip sileceğini söylemiş.
yuta küçük detaylara çok takılan bir insandır, kendisi onu duvar kağıdına koyarken winwin'in onun fotoğraflarını silmesine çok kırılmış. özellikle de, galerisinde dolaşırken gördüğü doyoung'un fotoğraflarını silmemesi...
bilemiyorum, yuta gruba bunları yazdıktan sonra mesajlarımıza cevap vermemiști. tek bildiğim bu durumun onu çok üzdüğü.winwin'in yuta'yı çektiği fotoğraflardan biri hâlâ yuta'nın sosyal medya hesaplarında profil fotoğrafı, gidip bakabilirsiniz.
-mark lee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nakamoto Yuta'yı Üzen Şeyler | yuwin ✓
FanfictionNakamoto Yuta'yı üzen şeyler ve bazı kişiler -list! -tamamlandı ©l0velyuta