reason 4

825 131 27
                                    

Hepimiz kendimizi suçlu hissediyoruz.

Hiçbirimiz Yuta'nın Winwin'le olan sağlıksız ilişkisine müdahale etmedik. Bu konuda sizlerden, okulumuz öğrencilerinden birçok tepki mesajı aldık. Fakat ne yazık ki suçlu olduğumuz nokta bu değil. Kimsenin başka bir kimseyle olan ilişkisine/arkadașlığına müdahale edecek kadar yetki sahibi olmadığını düşünüyoruz. Yuta Winwin'i sevdi, bu yüzden susmak istedi. Kararına saygı duyduk.

Bizim kendimizi suçlu hissetmemizin nedeni Yuta'ya yeterince destek olamayıșımız, onun hastalığını geç fark etmesinin nedenlerinden biri olmamız.

Belki birimiz çıkıp depresyonun böyle olmayacağını, doktora görünmesini söyleyebilir ya da o evde sessizce ağlarken kapısına gidip onu kontrol edebilirdi.

Çünkü bazen insanlara tek gereken iyi olup olmadıklarının sorulmasıdır. Yuta o an intihara meyilli değildi ama öyleyse bile ona atacağımız tek bir nasılsın mesajı hayatını kurtarabilirdi. En azından kendini bir nebze iyi hissetmesini sağlayabilirdi.

Lütfen arkadaşlarınızla konuşun; onlara yazmaktan, nasıl olduklarını sormaktan çekinmeyin. Biz yaptığımız hatayı tekrarlamak istemiyoruz, o yüzden listemizin bu bölümünün yorumlarını açtık.

Nasılsınız?

Eğer soranınız yoksa bizimle konuşabilirsiniz. İsterseniz yorum yapan insanlarla da konuşabilirsiniz. Kim bilir, belki bilmeden bir hayat kurtarmış olursunuz.

Kendinizi yalnız hissetmeyin. Gözyaşlarınızı akıtmanıza değmeyecek insanlar için ağlamayın. Sağlıksız bir ilişkiyi ayakta tutmaya çalışmayın.
Ayrıca sakın rutin sağlık kontrollerinizi yaptırmayı unutmayın.

-Nakamoto Yuta'nın
Arkadaşları

Nakamoto Yuta'yı Üzen Şeyler | yuwin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin