the end

930 145 39
                                    

Mark Lee'nin ve Jung Sungchan'ın yazdığı Reason 5 ve Reason 6 adı altında yayınlanan maddeler, okulumuz Vante Lisesi idaresinin ve Yuta'nın ailesi Bay ve Bayan Nakamoto'nun ilgisini çekti. Listemizi derhal sonlandırmamız istendi.

Okul tarafından herhangi bir özür yazısı yayınlanmadı, bahsi geçen rehber öğretmeni hakkında bir şey yapılmadı. Aksine, bu listeye madde yazmış olan bütün öğrencilerin evine yazı gitti ve bu yaptığımızın disiplin suçu olduğu gerek gösterilerek listenin derhal yayından kaldırılması emredildi!

Biz bu gerekçeyi gerçekçi bulmadık, listemizi yayından kaldırmayacağız fakat sonlandıracağız.

Lütfen bu konuda okul idaresine ya da Nakamoto Ailesi'ne tepki göstermeyin. Onlar hatalarını anlamış olmalılar ki başka insanların bunu görmesini istemeyecek kadar kendilerinden utanıyorlar. En azından biz öyle umuyoruz.

Bizim amacımız en başından beri sizdiniz, size ulaşmaktı. Değerli bir dostumuzun hikayesini anlatmak istedik. Belki çok sevdiği sevgilisi tarafından aldatılmasının sonuçlarının kansere kadar uzanmasını abartı bulmuşsunuzdur fakat şunu söylemek isteriz, Winwin Yuta'nın hastalığının sebebi değil. Kimse değil.

Saydığımız şeyler Yuta'yı üzen şeyler ve Yuta'nın hastalığının geç fark edilmesinin sebepleridir. Yanlış anlaşılmak istemiyoruz.

Doktorlar Yuta'nın durumunun stabil ilerlediğini, şu an ne deseler kesin olmadığını belirttiler fakat artık odasına koruyucu kıyafetle de olsa kısa süreliğine girilebiliyor! Bizler düzenli olarak arkadaşımızı ziyaret ediyoruz fakat gitmek isteyen olursa saat ve gün ayarlaması yapmak için bizimle konuşması iyi olacaktır. Eh, Japonya'ya kadar giden olmaz diye düşünüyoruz ama umarız bizi şaşırtırsınız.

Listeyi bu kadar ani bitirmek zorunda kaldığımız için özür dileriz ve Yuta'ya gönderdiğiniz iyi dilekler için, bu listeyi okuduğunuz için özürlerimizin bin katı teşekkür ederiz.

Kendinize iyi bakın, olayların sizi üzmesine izin vermeyin. Teşekkür listesinde adınızı bulmayı unutmayın!

-Nakamoto Yuta'nın
Arkadaşları

Listeye Madde Yazanlar:

Jung Jaehyun
Lee Donghyuck
Mark Lee
Lee Taeyong
Moon Taeil
Johnny Suh
Zhong Chenle
Huang Renjun
Lee Jeno
Na Jaemin
Kim Dongyoung
Dong Sicheng (Winwin)
Qian Kun
Shin Ryujin
Xiao Dejun
Jung Sungchan

Teşekkürler:

Jung Jaehyun
Lee Donghyuck
Mark Lee
Lee Taeyong
Moon Taeil
Johnny Suh
Zhong Chenle
Huang Renjun
Lee Jeno
Na Jaemin
Qian Kun
Shin Ryujin
Xiao Dejun
Jung Sungchan
Vante Lisesi Öğrencileri (tümünü görüntüle...)

《[30.11.2020 × l0velyuta]》

Nakamoto Yuta'yı Üzen Şeyler | yuwin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin