çevremden ve bazı öğretmenlerimden bu liste konusunda özellikle sessiz kalmam için uyarılar aldım ama bunu yazmadan edemeyeceğim.
yuta'nın yakın bir arkadaşı değilim, belki ona göre arkadaşı bile değilimdir ama onu kendime dost olarak gördüm.
okula ilk geldiğimde, birinci sınıf olmama rağmen okul başkanı seçildiğim için üst dönemlerden tabiri caizse devrecilik muamelesi gördüm. notlarım yüksek ve davranışlarım 'örnek' olduğundan öğretmenlerim bana destek çıktılar fakat şu anda okulun mezunlarından olan bir grubun bana yaptığı baskıyı asla unutmam.
konuşma yaptığımda yuhalandım, kurula önerge sunduğumda belgelerim yırtıldı, ailemin arabası otoparktayken birileri tarafından çizildi. böyle seçkin bir okulda okuyabilmek o dönemler gözüme 'üst sınıfların itibarını zedelediğim' için yapılan muamele yüzünden tam bir şanssızlık gibi görünmüștü ama aslında büyük bir şansım vardı.
o şans, yuta'nın o sene hâlâ okulda olmasıydı. okulca sevilen biri olduğundan insanlar onun sözünü dinliyordu ve istese görevimi elimden bile aldırabilirdi. bana destek çıkmayı seçtiği için ona minnettarım.
ama belki de ben görevden alınsaydım kalan okul hayatımı örnek bir öğrenci olarak geçirmem gerekmezdi. sınıf başkanı oldugumdan ve belki de şu an yuta'nın ilk senemde olduğu gibi sözü geçen bir öğrenci olduğumdan bu listeye madde ya da not yazmamam istendi.
sanki okul idaresi de suçlu değilmiş gibi.
hepimiz okulda olduğu zamanlar revirin balkonunda sigara içmekten başka bir şey yapmayan hemşire son seungwan'ı biliyoruz. eminim ki okuldaki herkes karın ağrısı şikayetiyle bile olsa revirin kapısını çalmış ve bayan seungwan'ın kullan-at paket buz kalıplarıyla sınıfa postalanmıștır.
tamam hadi hemşireyi geçtim, her okulda revir muhabbeti vardır zaten. peki ya rehber öğretmen bae joohyun?
okul başkanlığı yapmış biri olarak söyleyebilirim ki okulun birincil görevi öğrencilerin güvenliğini sağlamaktır. dışarıdan gelecek bir tehdit ya da iç sıkıntılar fark etmeksizin çözüm sunulması gerekir, okullarda güvenlikler gibi rehber öğretmenlerin bulunmasının nedeni budur.
yuta'nın okuldaki son zamanlarında bayan joohyun'un yanına birçok kez uğradığını göreniniz olmuştur. duvarlarımız ince, belki yuta'nın ağlamalarını ve bayan joohyun'un baştan savma cevaplarını da duymuşsunuzdur.
ben duydum.
40'larına merdiven dayamış olan rehberlik öğretmenimiz okulun kadrosundaki en genç isimlerden biri. muhtemelen bizim düşünce tarzımıza en çok uymasını bekleyeceğimiz kişi de o. fakat aynı bay ve bayan nakamoto gibi bayan joohyun da yuta'nın yönelimini duyduktan sonra tavrını değiştirdi.
ailesini aramaya kalktı -belki de aramıştır- ve yuta'nın depresyonunu sosyal medyada çok zaman geçirmesine bağladı. çocuğun aldatılmasıyla ilgili her şeyi duymazlıktan geldi. konuşmamak için devamlı randevularının dolu olduğunu bahane etti. hatta winwin ve doyoung'un öpüşmesinin şakalașırken yanlışlıkla olmuş olabileceğini söyledi, sanki anaokulundaymıșız gibi.
okulların öğrencilere notları için baskı yapmalarını, tek sorunlarının telefondan ya da internetten kaynaklı olan şeyler olabileceğine inanmalarını veya kulüpleri yalnızca ödül kazandıklarında umursamalarını -ki bu umursama faslı da ödülü ellerinden alıp girişteki vitrine koyana kadar sürüyor- normal karşılamayacağım ve buna karşı elimden geleni yapacağım. öğretmenleriniz fikrinizi belirttiğinizde sizi saygısız olarak nitelendiriyorsa gelip benimle konuşun. aynı yuta gibi, elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım.
lafı biraz uzattım. son olarak şunu söyleyip gideceğim:
okul idaresinin bahsi geçen personellerle ilgili gereğini yapmasını ve öğrencilerinden birinin ruhsal çöküşüne bile isteye göz yumduğu için özür dilemesini rica ediyorum. hâlâ okulunuzda okuyan bizlere bunu çok görüyorsanız bile yuta'ya bir özrü borçlusunuz.
-jung sungchan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nakamoto Yuta'yı Üzen Şeyler | yuwin ✓
FanficNakamoto Yuta'yı üzen şeyler ve bazı kişiler -list! -tamamlandı ©l0velyuta