Janine a ajuns acasa,fiind foarte suparata pe mama ei,pentru ca nu venise la premiere.Mama si tatal ei lucrau in acelasi loc si nici nu mai o bagau in seama pe JaJa...
Janine intra in casa,trantind usa.
Mama lui JaJa: Domnisoara vino aici!
JaJa: Ce vrei?
Mama lui JaJa: Ce ai?
JaJa: Poftim?! Nici macar nu-ti pasa! De ce te obosesti sa vorbesti cu mine?
Mama lui JaJa: Ba ma intereseaza!!
JaJa: Da..la cat mult te intereseaza,ai venit si azi la premiere...
Mama lui JaJa: Cee? A fost azi?
JaJa: Nu,a fost mâine.
Mama lui JaJa: Foarte amuzant.Inainte de toate spune-mi cum a fost.
Janine a inceput sa-i povesteasca tot,tot.Mama ei era mandra pentru rezultatele ei.
Mama lui JaJa: Felicitari! Asta e fata mea.
JaJa incepand sa planga: Ba nu..Nu-ti pasa de mine.Doar de serviciul tau,iti pasa!
Mama lui JaJa: Nu e adevarat.Si cum adica nu sunteti uniti?
JaJa: Se pare ca nu. Asa ca,la suc am hotarat sa mergem intr-o vacanta in America,Las Vegas. Acolo petrecem timpul pentru a ne cunoaste mai bine. Am nevoie de multi,multi bani!
Mama lui JaJa: Stai...uite.
JaJa incepe sa planga: W.o.W! Sunt foarte multi bani. Stai,tu vrei sa scapi de mine! Ma urasti de cand sunt mica.Ce repede mi-ai dat bani...am sa plec! Ma duc la o colega si dupa in vacanta. Dupa vacanta am sa locuiesc pe strada! Multumita?
Mama lui JaJa: Nuuu..stai! N-ai inteles..Janine intoarcete!
Era prea tarziu. Janine a fugit.Mama ei i-a trimis repede un mesaj pentru ai explica ca cea ce crede ea nu e adevarat si ca o lasa sa plece.Si ca o iubeste.
In mintea lui JaJa: Unde ma duc? Nu mai am familie..mai bine ma duc la Alexia Lazăr. A ajuns la Alexia. A inceput iar sa planga.Bate in usa si raspunde chiar Alexia.Ale o priveste pe Janine adanc.
Alexia Lazăr: Janine?! Ce ai patit?
JaJa: M-am certat cu mama si am fugit de acasa! Pot ramane la tine?
Alexia: Pai..sigur! Intra!
JaJa: Multumesc! Esti foarte draguta.
Alexia o duce pe Janine la mama ei.
Mama Alexiei: Buna,fetelor!
Alexia: Buna,mami!
JaJa: Buna ziua!
Janine le povesteste Alexiei si mamei ei tot ce s-a intamplat si mama Alexiei o suna pe mama lui JaJa,pentru a o anunta ca fiica ei e in regula.
Andreea si Cosmin s-au intalnit pe ascuns,fara sa stie nimeni. Ei s-au dus la un restaurant:
Andre: Bun,am ajuns.
Cosmin:Da,ia loc.
Andre:Bine,multumesc!
Cosmin: N-ai pentru ce...
Se aseaza amandoi la masa si se uita unu' la altul.
Andre:Te duci sa iei niste sticle cu suc?
Cosmin: Ăăăă da..imediat.
Cosmin s-a dus si a luat 2 sticle de Pepsi.
Andre:Poftim?! Ai luat Pepsi? Ti-am spus ca urasc Pepsi-ul pentru ca imi ies bubițe pe corp! Dar nici nu ai fost atent...
Cosmin: Ăăăă..scuze! Imi pare foarte rău!!! 囧
Andre,aruncandu-i sucul pe cap:Iarta-mă si pe mine.
Si pleaca,lasandu-l pe Cosmin sa plateasca tot.
Mai tarziu pe Facebook.Toata lumea era online.
Vlad Puşcaşu: Hey copii! Am facut eu lista cu cei care vin 100% in vacanta!
Octavian: Cine?
Roxana Chițac: Cine,cine?
Vlad Puşcaşu: Erik,Andreea,Sofia,Roxana Chițac,Alexia Lazăr,Vlad Sarafim,Bogdan,Alexia Asăndoaie,Cosmin,Cristiana,Octavian,Timeea,Lorena,Maria,Vlad Puşcaşu,Janine si Sorana! Paula nu vine ,pentru ca pleaca cu Alexia Stan in lume.
Maria: W.o.W! Suntem multi!!
Erik: Ba nu.Suntem doar 17 persoane!
Bogdan: Va cant o manea?
Janine: Bagă una de jale! :))
Sofia:OK!
Maria: Am rezervat chiar acum un avion,maine dimineata la ora 9:00 si 3 masini care sa ne duca la aeroport.Masinile vor fi la mine in fata,la ora 8:15! Pregatiti-va bagajele! Plecam in Las Vegas,baby!
Toata lumea: Yeeey!!
Andre:Noapte buna,tuturor!
Alexia Asăndoaie: Noapte buna!
Cristiana: Somn usor! Pe maine
_________
Următoarea zi: Totul era perfect! Este ora 8:05 şi imi iau la revedere de la părinti.
Asa acum e 8:12 si toata lumea e in fata la mine,chiar si eu.
Toti copiii:Paaaaaaa!!!Pupici! Ne vedem! La revedere! Paapapapa!
Toti parintii:Paa! Drum bun! Promitem toti ca nu o sa va deranjam cu apelurile! Papapa!
Si acum am plecat.Suntem pe drum. Yeeeeey!!! :D Toti suntem super fericiti! Asteapta-ne Vegas,ca venit!
CITEȘTI
Prietenie Adevărată
AdventureAceasta carte am inceput-o la sfârsitul anului 2014. Acum,ca prin minune,suntem la sfarsitul lui 2016. Am facut o pauza extraodinar de lunga. Opera mea,incercarea mea de a scrie o carte a murit,dar incerc sa o inviu. Sa ma adaptez la ce a scris m...