4-LAS VEGAS

176 6 0
                                    

*Poza e chiar din Las Vegas*

Am ajuns in sfarsit.Totul străluceste.E seara.

Sofia: Visez,nu?

Timeea: Nu..e,e minunat!

Alexia Lazăr: Stiu ♥

Maria: Suntem aproape de hotel.

Am intrat in hotel, am platit toti pentru toata perioada si pentru tot,ca să scapăm de o grija. Acum ne indreptam spre camerele noastre. Suntem chiar in hotelul pe care ni l-am dotit toti,de cinci stele. E o nebunie! In spate se afla o cladire plina cu piscine si tot felul de jocuri in ea. Mai este si o piscina care se afla afara cu apa potrivită. Acum ne instalam in camere ne punem hainele in dulapuri.Toti stam la etajul 7. Intr-o cameră pot sta 4 persoane.Ne-am impartit in felul urmator: (Sofia,Maria,Andreea,Janine) , (Cristiana,Lorena,Alexia Asăndoaie,Sorana) , (Roxana Chițac,Timeea,Vlad Sarafim,Vlad Puşcaşu) , (Bogdan,Cosmin,Erik) si (Octavian si Alexia Lazăr). Nu stim de ce ei au vrut sa stea singuri :3 ,dar intelegem... :))) Eram impartiti toti,in 5 camere.

Ne-am anuntat familile ca am ajuns cu bine si am plecat pe plaja sa facem un foc de tabără.

Baietii s-au ocupat de foc,iar fetele de gustari.

________________

Acum stam in jurul focului, povestim si mancam:

Roxana Chițac: Nu-mi place mancarea.E oribila!

Alexia Asandoaie: Ce-ai zice daca ai tacea?! Mereu tu esti contra noastra!

Roxana: Darrr

Vlad Sarafim: Darr..taci!

Timeea: Noi chiar nu suntem uniti...

Sofia: Da..s-a schimbat totul.

Maria: Vreti sa incepem sa ne cunoastem?

Toata lumea: Daaa!

Maria: OK! Pai,exista un subiect despre care nu am vorbit niciodata. Care este cea mai mare teama a voastra? Spune-ti pe rand! Hai Andre ^_^

Andreea: Pai,imi este frica de băutura "Pepsi".

JaJa:Urasc paianjeni.

Alexia Lazăr: Urasc clovnii.

Octavian: Nu-mi place cand cineva ma streseaza si atunci imi e frica,pentru ca ma pierd.

Maria: Mie imi e frica de inaltimi.

Sofia: Nu-mi plac injuraturile si ma sperie cand ma injura mai ales pe mine!

Cristiana:Imi e frică de Gheorghe!!!

Sorana: Imi e frica de oamenii urati

Vlad Puşcaşu: Imi e frica de chestile ascutite..

Vlad Sarafim: Imi e frica de întuneric!

Erik: Imi e frica de caini!

Cosmin: Imi e frica de serpi!

Bogdan: Imi e frica de fantome!

Roxana Chițac: Imi e frica de teste!

Alexia Asăndoaie: Imi e frica de umbre!

Timeea: Imi e frica de monstrii!

Lorena: Imi e frica de greseli..ma streseaza!

Maria:Bun..am mai facut un pas! Haideti sa cantam ceva.

Am inceput toti sa cantam melodii frumoase ♪♪Am stat pana la ora 2 noapte.

Si ni s-a facut somn asa ca am plecat spre camere unde ne-am pregatit de somn si am adormit toti cu gandul la noua zi care va urma.


Prietenie AdevăratăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum