*Cel din poza este Edward!*
_______________
S-a facut dimineata.Ce cald e in Las Vegas. Eu,Maria, ma duc sa pregatesc ceva de mancare pentru fete pentru că ele inca dorm. Mai bine ma duc la cumparaturi.
Hotelul in care suntem este foarte mare,pentru ca aici nu sunt cateva camere simple.Sunt apartamente.Hotelul e ca un bloc.Intr-un apartament se afla 4 camere,o baie,o cămară,o bucatarie si o sufragerie! E minunat.Nu degeaba e de 5 stele.
Ma duc sa ma imbrac.Mi-am pus o rochie pe mine si am iesit din camera. Cand ies din camera o vad pe Andreea care se ducea la baie.
Andre: Unde pleci?
Maria: Ma duc pana la un magazin.
Andre: Ce iei de la magazin?
Maria: Ceva ce putem manca in dimineata asta.
Andre: Ok. Ia-mi si mie un iaurt cu fructe ;)
Maria: Bine.
Am iesit pe usa si cineva ma striga. Ma uit in spate si cine credeti ca era? E D W A R D
Edward: Mariaaa..Vecinoo!
Maria: Cee? Ce cauti tu aici?
Edward: Sunt in vacanta. Tu?
Maria: Si eu.Cu colegii.
Edward: Bine.Tu stai la etajul ăsta?
Maria: Da. Tu la ce etaj stai?
Edward: La etajul 8.
Maria: OK. Pa!
Doamne..ce ciudat a fost asta...Zici ca ma urmareste!
Am ajuns la magazin si iar il vad pe Edward. Cumpar ceva de mancat si plec.Dupa ajung intr-un parc. Acolo tot pe Edward il vad. Fug de acolo si ma duc acasa. Pe holul hotelului,era un om care se uita la mine.Il salut si el incepe sa râdă malefic. M-a sperit ciudatul ăla.
Ajung aproape de "apartamentul meu" si il vad pe Edward vorbind cu cineva. Prima oara am zis in gand: "Cum Dumnezeu a ajuns ăsta inaintea mea? E clar,ma urmareste." Si astept sa termine conversatia si ma duc la el.
Maria: De ce ma tot urmaresti??
Edward: Taci!
Maria: Esti cumva...un..
Edward vorbind in soapta: In primul rand,nu sunt eu cel care te urmareste! In al doilea rand,nu numai tu esti urmarita,ci toti prietenii tai si in al treilea rand va vreau binele!
Maria: Poftim? Cine ne urmareste?
Edward: E un nebun care i s-a pus pata pe voi. Si de asta sunt eu aici. Pentru a va pazi!
Maria:Aaaa..si de aceea tu vorbesti in soapta.Sa nu auda.Aha! Multumim,dar nu avem nevoie de ajutorul tau!
Edward: Aveti nevoie. Inainte de toate stange-i pe toti prietenii tai la tine,pentru ca plecam undeva! Crede-ma! E foarte,foarte important!!!
Maria: Bine. Da-mi numarul tau de telefon si te sun mai tarziu! Pana atunci sa se pregateasca toata lumea.
Edward: Ok..
CITEȘTI
Prietenie Adevărată
AdventureAceasta carte am inceput-o la sfârsitul anului 2014. Acum,ca prin minune,suntem la sfarsitul lui 2016. Am facut o pauza extraodinar de lunga. Opera mea,incercarea mea de a scrie o carte a murit,dar incerc sa o inviu. Sa ma adaptez la ce a scris m...