14-O MICĂ SPERANȚĂ

19 1 0
                                    

   Dragodeus se pare ca a fost mai pregatit ca noi.A planuit totul ca la carte.

    Ne cunoaste foarte bine. Ne stiu toate realizarile,secretele,incercarile,esuarile...fricile.... Nu stim ce sa facem.
 
    Dupa ce am fost toti torturati,de dragonii lui Dragodeus,rand pe rand,am fost inchisi intr-o pivnita. Toti eram indurerati,ne simteam foarte rau,cu lacrimi in ochi si umiliti.

Sofia *cu lacrimi in ochi*: Ce ne facem?

Vlad Pușcașu: Nu ar trebui sa ne pierdem speranta.

Alexia Lazăr: Dar ce am mai putea face?

Timeea:Oare chiar mai are rost?...

Janine: Am plecat suparata pe mama. Am lasat-o sa sufere,dar eram sigura ca o sa ma intorc la ea,ca sa-i cer iertare....

Cristiana: Cred ca daca stam si ne plangem,nu o sa reusim nimic. Ar trebui sa actionam cumva. Nu stiu...sa spargem gratiile astea tampite,fara nici un sens (zice ea nervoasa,lovind cu atata pofta bucatile de fier inofensive)

Maria: Am fost o proasta..

Toți: De ce? De ce spui asta?

Maria: Eu am fost cea care a avut ideea de a calatorii departe de casa. Sa ne "unim". Eram bine,cum eram inainte,fericiti,fara vreo grija.

Sofia: Daca nu aveai ideea asta,eu nu mergeam la cumparaturi in Vegas acum.

Cristiana: Daca nu aveai ideea asta,eu nu mai cunosteam minunata fantana care danseaza :))

Toti: Daca nu aveai ideea asta,noi nu am fi lucrat ca o echipa vreodata.

Maria: Daca NU aveam ideea asta,posibil eram acasa, în siguranță

Vlad Sarafim: Poate ca ar trebui sa gandim pozitiv....

Sorana: Da,poate ar trebui...

Roxana Chițac: Și ce sa facem? Să stăm și să așteptăm?

Alexia Lazăr: Ar trebui sa fugim...

Andreea: ȘI SĂ O LASAM AICI PE ANA???!!!!

Maria: Plecați,o merit. O să rămân eu.

Toți: Știi ceva? Noi am venit aici cu un scop. Să lucrăm în echipă,așa că nu vom pleca nicaieri

Maria s-au uitat la ei,inseninandu-se și și-a lăsat capul în jos.

Alexia Asăndoaie: Prima oara ar trebui sa-i dam drumul lui Edward?

Maria: Cum sa facem asta?

Sofia: Haideți sa ne strângem câteva fete in grupa. Cum ar fi eu,Maria,Andreea,Timeea,Janine,Alexia Lazar,Cristiana sa mergem dupa Edward. Iar restul sa se ocupe de Dragoni.

Vlad Pușcașu și Bogdan: Venim și noi cu voi.

Dintr-o data,se aude un strigăt puternic de pe holul cladirii......

................

Prietenie AdevăratăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum