2020.07.09
-Jóreggelt szülinapos -kelt anya egy kis muffinnal a kezében.
-Reggelt anyu -nyomok egy puszit az arcára.
Hol lehet Amber és Jessica? A szobám mint egy háborús övezet teljes mása erre ők lelépnek, jellemző.
Kimászok az ágyból és elkezdek rendet rakni a szobámba.
-Még a szülinapodon is pakolászni akarsz? -kérdezi Amber egy hatalmas lufival a kezében.
-Atya ég Amber hova fogom rakni ezt a hatalmas lufit?
-Miután Jessica rendet rakott a szobádba majd keresünk neki helyet addig szépen gyere le és reggelizz, hogy utána kezdődjön a buliiii -Jess máris besurran a szobámba és bezárja maga mögött az ajtót.
Ahogy megyek le a lépcsőn, elcsábítja az orrom a kellemes palacsinta illat.
-Sarah egy évvel ismét tudatlanabb lettél -jelenti ki Luke azt várva, hogy valaki majd kuncog rajta.
-Ma lehetnél egy kicsit kedvesebben a hugoddal -válaszol anya a mókás megjegyzésre.
Miután megreggeliztem mindenki a nappaliba ment, hogy ott átadják az ajándékokat.
Anyától könyveket kaptam amiket még én választottam ki. Luke pénzt adott amit vártam is mert sose figyel rám, így nem tudhatja mit szeretnék.
Apa pedig ismét nem jelent meg... minden évben küld egy borítékot kevéske pénzzel, nem vagyok telhetetlen csak abban reménykedtem, hogy azért a 18. születésnapomon azért részt vesz. Amber és Jessica egy borítékot nyújtott át nekem amiben egy kis papír cetli volt azzal a felirattal, hogy: 1 hét csak velünk. Értetlenül néztem rájuk.
-Szóóóóval hova szeretnél menni Sarah? -kérdezi Jessica majd leül mellém
-Nem is tudom London mindig is vonzott.
Amber 3 repjegyet nyújt át nekem ami egy londoni útról szól.
Elmosolyodom és Amber nyakába ugrok.
-Akkor holnap irány London -jelenti ki Amber amint egy mögötte lévő böröndre mutat.
Annyira boldog voltak, hogy majd felrobbantam örömömben.
Csináltunk pár képet, hogy megörökítsük a pillanatot majd elkezdtem a köszöntéseket megköszönni. Már majdnem végeztem mikor megláttam hogy Aiden írt.Aiden White
Boldog Szülinapot Sarah!😄❤️Megnéztem az üzenetet de nem akartam visszaírni egy ,,Köszi szépent" azok után, hogy napok óta felém se nézett.
Én
Köszönöm
Csoda, hogy most egyáltalán az eszedbe jutottam, őszintén megvallva nem vártam tőled üzenetet ezek után...Aiden White
Eddig is gondoltam rád egyáltalán nem felejtettelek el!Én
Mégse válaszoltál hetekig az üzeneteimre...Aiden White
Sarah... szakítottunk nem tudok mindig rád figyelni nagyon sajnálom de nem lenne egészséges ha úgy csinálnánk mintha minden a régi volna.Én
Ha te azt szakításnak hívod, hogy elköltöztél és üzenetbe megirtad, hogy vége akkor igen szakítottunk és nem lesz semmi olyan mint volt.Aiden White
Miért te minek hívod? Ha nem szakításnak.Én
Gyávaságnak!Aiden White
Nem vagyok gyáva csak...Én
Csak mégis az vagy, de mindegy is nem számít ahogy mondtad nem lenne egészséges ha úgy tennénk mintha minden a régi volna tehát ne keressük egymást többet!Aiden White
Rendben...!Folyamatosan ugyan azt érzem legszivesebben visszafutnék hozzá könyörögni, de tudom, hogy az túl megondolatlan döntés lenne részemről és a visszautasítás miatt még jobban összetörnék.
Letettem a telefonom és a fejem a párnára hajtottam majd lehunytam a szemem.
YOU ARE READING
Idén nyáron
RomanceSara nem rég töltötte be a 18. életévet és a cél rögtön London. A lánynak el kell majd döntenie, hogy a szívére vagy az eszére hallgat. Amber és Jessica se tudja megkönnyíteni Sarah dolgát. Aiden lehet későn jön rá, hogy mennyire fontos neki a lán...