2020/07/14
Csak álltunk a liftben és néztük egymást. Legszívesebben elsüllyednék szégyenemben, hogy történhetett ez meg? Én nem akartam! Ezzel csak jobban összezavar. Hirtelen megpofoztam Aident.
-Ha ezt azért csináltad mert Aaront vetélytársnak érzed, közölöm veled, hogy nincs köztem és közte semmi!
-Nem, nem azért csináltam, hanem azért, mert...- ordította utánam miközben én már menekültem ki a hotelből. Nem értem miért mentem ki, mert ezek után csak felakartam menni a szobámba és jól bekuckózni. Viszont most a park fele vettem az irány ahol azonnal ledobtam magam egy padra. Nagyon mérges voltam de, egy idő után már nem éreztem haragot csak csalódottságot. Valahogy ez egy csók teljesen más volt, mint a régebbiek ... nem éreztem semmit.
Pár óra gondolkodás után úgy döntöttem visszamegyek a hotelba. Amikor beléptem az ajtón láttam, hogy Amber és Jess a kanapén ülnek és nézik a tv-t.
-Jó volt a randid? -kérdezi Amber hatalmas grimasszal az arcán.
-Nem, kifejezetten borzalmas volt...és ez nem egy randi volt! -feleltem majd egyenesen a szobám felé indultam.
Becsaptam magam után az ajtót és az ágyra dőltem. Egyszerűen csak elakarok bújni mindenki elöl.
-Hé mi a helyzet? -érdeklődik Jess miközben leül mellém az ágyra.
-Ígérd meg, hogy nem mondod el Ambernek!
-Nem fogom -néz rám és nyújtja a kisujját.
-Aiden megcsókolt a liftbe...-És éreztél közben valami? -kérdezte Jess és közben láttam rajta, hogy nagyon izgatott a dolog miatt . -Igazából csalódott vagyok, pont azért mert nem éreztem semmit...
Jessica megdöbben a válaszomon, valószínűleg teljesen másra számított.
-Hát akkor már biztosra tudod, hogy nem érzel Aiden iránt semmit.
-Hé mi a helyzet csajok? -ront be a szobába Amber?
Reménykedem, hogy nem hallott semmit az előbbi párbeszédből, különben futhatok egészen Párizsig. Mind a ketten csak bámuljunk Ambert és egyikünk se mond semmit, kicsit se vagyunk feltűnően hallgatagok.
-Éppen a holnapi programokat terveztük -menti a helyzetet Jessy, én pedig csak lelkesen bólogatok mellette, mutatva, hogy ez teljes mértékben így történt.
-És engem kihagynátok a buliból? -csattan fel Amber kissé megsértődve.
-Meglepetés lett volna, de így elrontottad az egészet -jelenti ki Jess.
Miután megbeszéltük Amberrel, hogy nyugodjon meg majd mi remekül megszervezzük a holnapi napot ő csak pihenjen, mind a ketten kimentek a szobámból és végre megkaptam az egyedül létet amit egész nap akartam.
Egy 20 perc remek pihenés után a telefonom folyamatos rezgése zavarja meg a szobám csodás csendjét. Aaron küldött üzenetet.
Aaron Anderson
Szia Sarah! Zavarlak?
Csak mert beszélgetni szeretnék veled ha lehet...
Valamit el kell mondanom amit már pár napja elkellet volna, csak iszonyat gyáva voltam...
Kérlek írj minél előbb! :)
Én
Szia Aaron, nem zavarsz beszélhetünk.
Aaron Anderson
Mióta nekem jöttél a repülő téren nem tudok nem rád gondolni, elképesztő gyerekes vagyok, hogy "első látás" után nem bírlak kiverni a fejemből, de most már nem tudtam magamba tartani.
أنت تقرأ
Idén nyáron
عاطفيةSara nem rég töltötte be a 18. életévet és a cél rögtön London. A lánynak el kell majd döntenie, hogy a szívére vagy az eszére hallgat. Amber és Jessica se tudja megkönnyíteni Sarah dolgát. Aiden lehet későn jön rá, hogy mennyire fontos neki a lán...