~6~

105 14 2
                                    

   -Mert idegesítesz! -mielőtt Oikawa még bármit is hozzáfűzhetett volna Atsumu folytatta. -És utálom az arcod, a személyiséged. Idegesít a hangod, a mosolyod a bármit! Idegesít, hogy mindig emlékeztetsz arra hogy beléd estem! 

Atsumu mindig is szókimondó volt -mindig megmondta ha valami baja volt valakivel, amit kevesen toleráltak így nem volt túl sok barátja- de ezzel még saját magát is meglepte. 
És hogy mit meg nem adott volna ha ezt meg nem történté tehette volna akkor..

   -Ezt neked nem kellett volna hallanod... -bólintott magának idegesen. 

Oikawa arcán rengeteg érzelem futott át. Az az egy pillanatnyi düh amit érzett is gyorsan eltűnt. 

   -Tehát te én bejövök neked? -kérdezte Oikawa inkább saját magától és a választ meg se várfa fojtatta -De akkor minek vagy mindig egy fasz velem? 

   -Mert idegesítesz..? -felelte a szőke.

   -Te idegesítesz engem ezért idegesítelek téged! -javította ki Tooru keresztbe font karokkal.

   -Ennek semmi értelme. Nem mintha mást vártam volna tőled. -forgatta meg szemit Atsumu. 

   -Oh fogd be és inkább csókolj meg. -vigyorodott el Oikawa. De még mielőtt összeérinthette volna ajkaikat Atsumu a kezét kettőjük közé emelte.

   -Akkor te most komolyan hajlandó vagy összejönni velem? -értetlenkedett Atsumu.

   -Meguntam hogy folyton szívjuk egymás vérét... és rajtam kívül senki nem viselné el a természeted... és túl kedves vagyok hogy hagyjalak egyedül meghalni. -sorolta.

   -Oké meggondoltam magam mégse jössz be. -közölte Atsumu sértődötten.

   -Oké na, akkor had vigyelek el egy randira és gondold át újra -javasolta Oikawa.

  -Legyen.. Várj mi a franc öt perce még meg akartalak fojtani ez hogy történt?! -fakadt ki miután realizálta  a történteket. 

   -Hát -kezdett bele Tooru de nem igen tudta, hogy hogyan kéne folytatnia, így nem tette.

   -Akkor én most csak hazaviszlek.. 

  -Jaa.. az jó lesz...

   -De áll még a randi ugye? -sandított oldalra Atsumu.

   -Persze. -fordult a másik irányba Oikawa.

...

   -SUGAAA! HOLNAP RANDIM VAN MIYÁVAL!

   -E-ömm.. mi a franc történt? -kérdezte Koushi "kissé" meglepetten. 

   -Ha én azt tudnám - nevetett fel Tooru. 

   -Szép munka fiam, ülj le, egyes.. -forgatta meg szemeit. 

.

.

.

.

.

.

RÖVID RÉSZ IJJJJJ-----

Anyway, hope you liked it qwq

Pénetken lehet nem lesz időm feltölteni a rész ezért lehet átcsúszik szombatra, gomen

Pénetken lehet nem lesz időm feltölteni a rész ezért lehet átcsúszik szombatra, gomen

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
𝑀𝒾𝓈𝓉𝒶𝓀𝑒𝓈 - Oikawa x Atusmu [BEFEJEZETT] HUNDonde viven las historias. Descúbrelo ahora