1.bölüm Kötü Şeyler Hissediyorum

164 10 1
                                    

Merhaba ben HİLAL bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz...

MEDYADA: ELİF

===============================
===============================

Bazı insanlar çok acımasız olabiliyor. Mesela annem ve babam gibi
,onlar beni doğduğum gün bir evin kapısına bırakıp girmişler. Ama ben yinede onları seviyorum çünkü beni bıraktıkları evde oturan tatlı bir dedem var. Dedem harika bir insandır. Çok iyi ve nazik biri. Beni de böyle yetiştirdi. Her zaman kibar ve nazik.

"Elif kızım neredesin"

Dedemin seslenmesiyle düşündüğüm şeylerden hemen uzaklaştım.

"Buyur dedem"

"kızım ikimize birer tane türk kahvesi yapta karşılıklı içelim"

"Hemen dedem"

Hemen mutfağa gidip cezve alıp dolaptanda kahveyi buldum Fincanlarıda hazırlayıp cezveye kahve ve su koyup ocağın altını yakıp cezveyi ocağa koydum.

Şimdi düşünüyorsunuz neden beni büyüten adama baba demeyip dede dediğimi. Çünkü dedemin karısı ve Çocukları varmış. Karısı kanser olduğu için vefat etmiş. Çocuklarında evlenip gitmişler. Hayır anlamıyorum. Evlendin arayıp bir sor. O bile yok kardeşim. Dedemde bana dediki 'bana baba diyenlerden ben hiç bir hayır görmedim ve bana dede diyen kimsem de olmadı o yüzden bana dede dermisin' dedi ve o benim canım dedem oldu.

Kahveler hazır olunca tepsideki fincanlara koydum.

Bu arada ben Elif Aksay. 18 yaşındayım. Lise 4.sınıfa gidiyorum. Hayatım dedem, seher teyze ve kardeşim gibi olan Sinem'den ibaret.

Salona geldiğimde hemen dedeme kahvesini uzattım.

"Sağol canım kızım benim"

"Ne demek canım dedem"

"söyle bakalım bu yaz neler yapacaksın"

"Valla bilmiyorum ki dedem"

"Neyse kızım al şu kredi kartını kendine birşeyler al. Malum yaz geldi."

Diyip bana kredi kartını uzattı.

"Dedem Ne gerek var zaten benim herşeyim var hiç gerek yok."

"Al kızım al zaten seher teyzende Sinem'e verecekti. Beraber gidin alışveriş yapın."

Zorla elime kredi kartı tutuşturan dedeme göz devirdim.

Kahveler bitmişti. Hemen fincanları alıp mutfağa götürdüm. Fincanları ve cezveyi yıkayıp salona gittim. Dedem yoktu. Demekki odasına çıkmıştı.

Hemen dolabıma gidip iç çamaşırı ve pijamamı aldım.

Hemen banyoya girdim kısa bir duş aldım. Duşun ardından iç çamaşırımı ve pijamamı giyindim yatağa geçtip telefoumu elime aldım. Sinem'den mesaj vardı. Tam gireceğim sırada dışarıdan sesler gelmeye başladı. Ne olduğuna bakmak için çıktığımda siyah bir arabadan aşağı bir adam atıyorlardı. Hemen koşarak aşağıya indim. Kapıyı açıp dişarı çıktım. Araba çoktan gitmişti ve adamın vücudu kanlar içindeydi. Hemen ambulansı aradım. Mahalleden beş altı kişi vardı. Ambulans 5 dakika sonra geldi ve adamı alıp götürdüler.
Birden telefonum çalmaya başladı. Arayana baktığımda Sinem olduğunu gördüm ve hemen açtım.

"noldu niye cevap vermiyorsun bak burada çatladım meraktan."

"Sinem daha yeni siyah bir araba geldi dışarıya yaralı bir adam atıp gittiler"

"lan kimi atıyorlar kim lan bunlar offf ben niye görmedim tüm macera gitti yaaa ."

Sinem'in söylediği şeyle gözlerimi devirdim.

"tabi kanka söylelim birdaha sen balkondayken atsınlar."

"Ya tamam Elif ama cidden kuşkulandım"

"Aynen kanka kötü şeyler hissediyorum."

Sizce nasıldı?

Yorum ve votelerinizi bekliyorum sonraki bölümde görüşmek dileğiyle ❤️❤️❤️

Kalbimsin Benim (mafya) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin