MEDYADA: ARAS
================================================================
HİLAL'DEN DEVAM;Elif gilde yemek yemiştik sofrayı toplayıp bulaşıkları makineye dizmiştim. Dedesi uyumaya gitmişti benle Elif'de 2 saattir Elif ile birlikte bizim balkondaydık. Sinirlerim bozuldu o iki densiz yüzünden ve Elif'e ana kuzusu gitte anneni çağır demişti biri. Elif hala ağlıyordu.
"Kanka keşke annem olsaydı o zaman kim böyle konuşsa ağzının payını verirdim ama susuyorum çünkü benim vericek bir cevabım yok çünkü benim bir annem yok."
Elif'in söyledikleriyle gözlerim doldu.
"Kanka bende annem ve babamı hiç görmedim anneannem fotoğraf bile olsa hiç göstermedi ama üzülmemeye çalışıyorum. Üzüldüğüm zamanlar ise ahmak mısın Sinem sen hiç anne ve baba sevgisi tatmadın ki bilmediğin görmediğin insanlar için neden üzüyorsun diyorum..."
Elif benim için herşeydi. Kardeş arkadaş bilmiyorum ama anne babada olmuştur belki. Korktuğum zaman anneanneme sarılmazdım Elif'in yanına giderdim o bana sarılırdı. Al işte bende ağlıyorum.
"Gerizekalı sil o göz yaşlarını sen her zaman olduğu gibi gülümse tamam mı? Sen neden ağladın ki kuşum karaktersiz insanlar için ağlamaya değer mi"
"Sen niye o karaktersiz insanlar için ağlıyorsun. Boşver Kanka
Şerefsizler yüzünden ağlama"
Birden aşağıdan araba sesi duyuldu. Eğilip baktığımda o şerefsizlerin arabasının gittiğini gördüm. Ne yani duydular mı şimdi....
ARAS'TAN DEVAM;
Kadir'den o kızları araştırmasını istedim. Kadir gilen çıkıp eve gidicektik. O kızlara olan öfkem hiç gitmemişti. Hem o ukala bana küfür etmişti ve bizi tehdit etmişti.
O sırada ayağı kırık kızın balkonundan sesler gelmeye başladı.
"Kanka keşke annem olsaydı o zaman kim böyle konuşsa ağzının payını verirdim ama susuyorum çünkü benim vericek bir cevabım yok çünkü benim bir annem yok."
Bu ayağı kırılan kızın sesiydi ve ağlırdu. Annesi yoktu ve Ateş annesi hakkında konuşmuştu. Birden o ukala konuşmaya başladı.
" Kanka annem ve babamı hiç görmedim anneannem fotoğraf bile olsa hiç göstermedi. Ama üzülmemeyi çalışıyorum. Üzüldüğüm zamanlar ise ahmak mısın Sinem sen hiç anne baba sevgisi tatmadın ki bilmediğin görmediğin insanlar için neden üzüyorsun."
Ukala dediğim kızın bu cümleleri kurmasına cidden şaşırmıştım. Bir yandan da üzülmüştüm. Ne ben niye üzülüyorum.
Ayağı kırık olan kız konuşmaya başladı.
" gerizekalı sil o göz yaşlarını sen her zaman olduğu gibi gülümse tamam mı? Sen neden ağladın ki kuşum karaktersiz insanlar için ağlamaya değer mi?"
"sen niye o karektersiz insanlar için ağlıyorsun. Boşver Kanka şerefsizler yüzünden ağlama."Bu kızlara hadlerini bildirmek şart oldu ama önce şu uyuşturucu satanları bulmalıyız. Sonra ikiside ölmek için yalvaracaklar. En başta da o ukalaya.
Arabaya binip eve sürdük. Ateş ile ortak evimiz vardı. Kendi evlerimiz de vardı. Ama ara sıra kendi evlerimize giderdik. Eve gelip kapıdan girdik. Tam odama gireceğim sırada
"Hayatımda ilk defa yaptığım bir şey için pişman oldum"
"Ateş"
"Annesi babası yokmuş. Ben yarın gidip arkadaşıyla konuşucam. Nelerden hoşlanır öğrenicem. Kendimi affetiricem. Yemeğe çıkartırım,hediye alırım.,çiçek alırım, sinemaya gideriz."
"o ukala sana yardım etmez. Hem o kız bize küçük insan dedi. Senin şimdi gelip o kızların hayatlarını mahfetmeliyiz denen gerekirken neler diyorsun."
"İntikam almak yok"
" iyi seninkine lafım yok ama o ukalanın benden çekeceği var."
"Sabah erken uyan şu ıslanan kızla konuşucam. Eğer bir şey dersen o kıza bozuşuruz."
"Of tamam"
"Birde dik dik bakma. Sen baktın diye kız sana laf attı konu bize kadar sıçradı."
"Tamam iyi geceler"
Diyip odama girdim. Kısa bir duş aldım. Baksırımı giyinip yatağa uzandım. Bugün olanları düşündüm ilk defa bir insan bana bağırıp küfür etmişti ayrıca tehdit ve bunu yapan bir kızdı. Hemde güzel bir kız. Off ben niye o ukala hakkında böyle düşünüyorum ki. İnşallah Ateş yarın bu düşüncelerinden vazgeçer.
Ateş hiçbir kıza dönüp bakmazdı. Şimdi ne olmuştu ki ve o ukaladan yardım isteyecek. İnsan sarrafıyım ben ve her iddiasına girerim o kız bize yardım etmez.Diyip kendimi uykunun kollarına bıraktım...
Arkadaşlar bu bölüm biraz hüzünlü bir bölümdü.
Voe ve yorumları unutmayın hepinizi çok seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimsin Benim (mafya)
RomanceHiç yapayalnız çaresiz hissettiniz mi? Peki bu yalnızlığı hiç beklemediğiniz biri tarafından giderdiniz mi? Aşka ve sevgiye duvar örmüş olan iki mafya adam...... Merhamet ve sevgiyi kendine görev bilen iki sevecen tatlı bir kız.....