Keyifli okumalar dilerim...
Medyada:Sinem
================================================================
"Kanka bekle geliyorum""Tamam bekliyorum hadi"
Aradan 1 dakika bile sürmeden Hilal geldi.
"Kanka kim yapar böyle bir şeyi anlam veremiyorum."
"Bende Sinem bende"
ATEŞ'TEN DEVAM;
Depodan çıktıktan sonra birden telefonum çalmaya başladı. Arayana baktığımda Kadir olduğunu gördüm. Telefonu açıp.
"İşi hallettiniz mi?"
"Evet abi hallettik."
" Suat' la beraber hemen o mahalleden bir ev tutun ve yerleşin."
"Peki abi"
Telefonu kapatıp cebime koydum. Adamlarıma o mahalleden ev tutturma nedenim o mahallede yaşayan ve benim barlarımda uyuşturucu satan bir grup kişi vardı. Her defasında elimden kurtuluyorlardı. Bu sefer o mahallede olduklarını öğrenmiştim ve adamlarımı onları bulmaları ve bana getirmelerini istemiştim.
Arabama binip eve sürdüm. Hadi bakalım. Sizi bulunca yapıcağım işkencelere ve ölüme hazır olun. Kimse Ateş Sancak'ın elinden kurtulamaz.
ELİF'TEN DEVAM;
Yazık be adama bu insanlara insan demeye utanıyorum yaaa.
"Kanka ben çok korkuyorum"
Diyip bana sarılan Sinem'e sarıldım. Sinem ile evlerimiz karşılıklı ve benim gibi onunda annesi babası yok annesi babası Sinem 1 aylıkken trafik kazasında ölmüşler. Bu yüzden ananesi olan seher teyze Sinem'i büyüttü. Sinem'de 18 yaşında ve lise 4.sınıfa gidiyor.
"Yok birşey hadi gidip uyuyayım zaten saat iyice geç oldu. Yarın zaten alışverişe gidicekmişiz."
"Tamam hadi evlere dağılalım."
"Tamam hadi yarın görüşürüz"
Dedikten sonra eve giren Hilal'e son kez bakıp eve girdim.
Odama çıkıp yatağıma girdim ışıkları söndürüp gözlerimi kapadım.
::::::
Sabah uyandığımda hemen yataktan kalkıp saate baktığımda 08:30 olduğunu gördüm. Bonyoya girip hızlıca duş alıp çıktım. Saçlarımı tarayıp üstüme su yeşili salaş bir tişört altımada siyah yırtık bir pantolon giyip ayaklarıma da beyaz spor bir ayakkabılarımı geçirip odamdan çıkıp aşağıya inip mutfağa girdim. Kahvaltı hazırlamaya başladım. Hazırladım şeyleri masaya koydum. Saatin 09'30 olduğunu gürdüm. Salona gidip gazete okuyan dedeme seslendim."Günaydın dedecim hadi kahvaltı hazır."
"Oo güzel kızım sanada günaydın."
Dedemde gelince çayları doldurup dedemin karşısına geçtim. Dedem söze başladı.
"Kızım bugün sabah telefon geldi. Şu evimizin yanındaki kiraya verdiğimiz ev varya oraya bakmaya gelecekler."
"Cidden mi dede çok mutlu oldum. Ben gösteririm evi dede."
"kızım sen zahmet etme ben gösteririm."
"yok dede ne zahmeti ben gösteririm. Oradan da Sinem ile beraber alış veriş gideriz."
"Tamam kızım dilediğiniz gibi gezin tozun"
"Tamam dedem."
"Kızım bende Ahmet amcangile gidiyorum haberin olsun."
"Tamam dede"
Sofradan kalkan dedemle bende sofradan kalktım ve sofrayı toplamaya başladım. Topladıktan sonra çıkan bulaşıkları bulaşık makinesine koydum. O sırada kapı çalınca gidip kapıyı açtım. Gelen Sinem'di.
"Hadi kızım gidelim artık"
"Kanka kirada olan evi tutmaya geliyorlar. Gelsinler evi gösterelim. Gidelim."
"Tamam Kanka."
O sırada siyah bir araba geldi dünkü arabaya benziyordu. Gelip evimizin önünde durdu içinden 2 tane takım elbiseli adam çıktı. Bize doru gelip biri konuşmaya başladı.
"Merhaba biz Hasan Aksay'a bakmıştım evi burasıydı."
" Evet ben torunuyum. Siz ev tutmak için mi geldiniz?"
" Evet"
"Peki biz sizlere evi gösterelim."
Deyip kiraya verdiğim eve doğru yürümeye başladık. Eve gelince kapıyı açıp girdik. Sinem daha iyi pazarlık yaptığı evi her zaman olduğu gibi yine Hilal yapacaktıve onlarında bu mahallede 10 tane evleri vardı. Hepsini Sinem ailenin durumuna göre verirdi. Eğer gelirleri iyi değilse ucuza verirdi. Böylede merhametli bir arkadaşım var.
Sinem evi gezdirip ev hakkında bilgi veriyordu. En sonunda evin her tarafını gezdik ve pazarlığa geçtik.
"Evin fiyatı kaç tl?"
"2.250"
"Biraz pahalı değilmi?"
"Hayır bence uygun bir fiyat."
"1.750 olmaz mı?"
"Hayır"
"1.800"
"Hayır"
"1.850"
"Hayır"
"1.900"
"Hayır"
"1.950"
"Hayır"
"2.000"
"peki"
"sonunda kabul ettiniz"
"Evin fiyatı zaten 2.000 tl ama 2.000 dersem evi 1.750 tl'ye veririm o yüzden fiyatı arttırıp normal fiyatına satıyorum. Bu arada Ben Sinem evin sahibide arkadaşım Elif hayırlı olsun."
Hilal'in sözleriyle pazırlık yapmaya çalışan ama yapamayan adam bozulmuş yanındaki adam ise bu duruma gülmüştü. Cidden Sinem pazarlıkta ustaydı. Kimin kankası be.
Gülen adam söze girdi." Ben Suat bu da benim arkadaşım kadir."
"memnun oldum"
"memnun oldum"
Hilalle ikimiz gülümsedik ve evden çıktık.
Mahalleden Leyla teyzeyi görünce arkamızı dönüp kaçmak için hazırlandık ama Leyla teyze bizden önce davranıp söze girdi.
" oo kimler varmış burda mahallemizin en güzel kızlarımız varmış."
"Merhaba Leyla teyze nasılsın"
Dedikten sonra gülümsedim Leyla teyze mahallemizin en fazla dedikodu yapan kişisidir. Ağzından dedikodu elinden çekirdeği eksik olmaz.
"Nasılsın Leyla teyze iyimisin."
"oy oy oy ben sizin Leyla teyze diyen dillerinizi yerim tü tü tü tü tü maşallah size"
Ah soğol Leyla teyze sabah yüzümü yıkamamıştım
"o gelenler kimdi kızlar"
"yeni kiracılar Leyla teyze"
Vote ve yorumları unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimsin Benim (mafya)
RomanceHiç yapayalnız çaresiz hissettiniz mi? Peki bu yalnızlığı hiç beklemediğiniz biri tarafından giderdiniz mi? Aşka ve sevgiye duvar örmüş olan iki mafya adam...... Merhamet ve sevgiyi kendine görev bilen iki sevecen tatlı bir kız.....