3.Bölüm Bu İş Burada Bitmez

68 8 1
                                    

ATEŞ'TEN DEVAM ;

Holdinge gelip işlerin başına geçtim. O sırada Aras içeri girdi.

"Ateş senin şu mahalle işi nasıl gidiyor"

"Bilmem daha haber yok ama boş bir ev bulmuşlar sabah sahibiyle telefonda konuşmuşlar şimdiye kadar evi tutmuşlardır"

"İyi bakalım bizde bir gidip  bakalım şu mahalleye"

"Zaten adresi mesaj atmışlardı gideriz"

Birden telefonum çalmaya başladı. Arayan Kadir'di. Telefonu açıp hoparlörlere verdim.

"tuttunuz mu şu evi"

"Evet abi zor oldu ama en sonunda tuttuk"

Aras hemen söze girdi.

"Ne oldu ki"

Kadir söze başladı.

"Pazarlık yaptık abi"

"Oğlum bizim paramız mı yok"

"Ne biliyim abi ilk defa ev tutuyorum"

Aras söze girdi.

"Evin fiyatı ne kadardı? Siz kaça tuttunuz ?"

"Abi evin fiyatı 2.000'di. Tuttumuz fiyat 2.000.

" E oğlum hani pazarlık"

"Aras abi evin sahibinin arkadaşı bize kazık attı"

"Nasıl ya siz nerenin malısınız ben diyorum Ateş'e bu gereksizlerin kafasına sıkalım diye. Ev tutun dedik pazarlığa giriştiniz ufak bir pazarlığı bile beceremiyorsunuz."

Deyip telefonu kapatan Aras'a göz devirdim. Aras kolay sinirlendirdi. Hemde çok çabuk. Bu arada Aras benim çocukluk arkadaşım. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez. En yakın arkadaşım olduğu gibi hemde holdinglerimiz ortak.
Aras ve benim ailelerimiz bir komplo yüzünden biz 5 yaşındayken öldüler. Ayrıca ailelerimiz Aras ve benim gözlerimizin önünde öldüler. O yüzden bizde ailelerimizin intikamı için Mafya olduk. Hatta mafyaların lideri.

"Ateş hadi depoya gidelim bizim restoranlardan birinde iki adam sorun çıkarmışlar"

"Tamam Aras ondan sonra şu mahalleye bir gidelim."

"Tamam"

Diyen Aras ile holdingden çıkıp depoya gittik. Deponun kapısında duran adamlar bize selam verdi. Başımızı sallayıp içeri girdik. İçeride eli bağlı iki adam vardı. Aras ile beraber bellerimizdeki silahı çıkarıp adamlara doğrulttuk ve ateş...
Depodan çıkıp şu saçma mahalleye gittik. Bizimkilerin mesaj attıkları evin önünde durup indik. O sırada bir taksi yanımıza durdu ve içinden iki kız çıktı. Biri çok güzeldi ama ayağında neden alçı varki. Kadir söze girdi.

"Geçmiş olsun Elif hanım"

"Sağolun Kadir Bey"

Ayağı alçılı kızın arkadaşı hemen taksinin bagajında koltuk değneklerini getirdi. Kız koll koltuk değnekleriyle yürümeye başladı. Arkadaşına dönüp

"Kanka dedem görürse ciddi bir şey var zanleder"

Yanındakı kız gözlerini devirip söze girdi.

"Aynen Kanka ayağın kırıldı deden görürse ciddi bir şey var zanleder."

Kız gülümsedi. Öbür kız konuşmaya başladı.

"Kanka hadi seni evine götüreyim. Sonra eve gidip anneanneme söyleyin 1 ay sizde kalıcam. Evin tüm sorumluluğu bende."

"Desene yaşadık lan"

"He yaşadın he yürü topal "

"of seninde diline bir düştük ya 40 yıl kurtulmam. Düşmanım kafama sıksa daha iyi.

" ay çok komik"

Diyip yandaki eve girdiler. 1 dakika sonra öbür kız dişarı çıkıp karşı evin kapısını çaldı. Kısa bir şüre sonra balkona elinde  kova olan bir kadın çıktı ve kapıda bekleyen kızın kafasından aşağı kovadaki suyu döktü. Islanan kız bağırmaya başladı.

"ANNEANNE!!!!!"

"Niye bakmıyorsun telefona kız öldüm meraktan"

"Elif'in ayağı kırıldı. Duymadım ya."

O sırada öbür balkondan gülme sesi geldi. Dönüp baktığımda ayağı kırılan kızdı.

"Allah iyiliğini versin Seher teyze kıza gusül abdesti aldırdın"

"Elif sınırlarımı zorlama"

"Sinem kızım bilmiyordum kusura bakma Elif kızım 1 saate yemekler pişer sana getiriyim tamamı güzel kızım"

"Ben size küstüm burada sabaha kadar bekiyecem zaten telefonumda bozulmuştur. Yeni telefon alırsa anneannem barışırım sizle"

"Kanka annen seni telefonla mı doğurdu?"

"He Kanka he Nokia ile doğurdu beni"

"İyi kızım yarın gidip al neyse sinem al şu anahtarı ben yemeğe bakıcam."

Diyip kızın kafasına anahtarı atıp içeri girdi. Kız kafasını ovalamaya başladı.

"yok ben bugün alıcam"

"Kanka görende sevgilisi var konuşmazsa ölür sanar. Ama bilmiyorlar senin 18 yıllık hayatın boyunca sap olduğunu."

"dinime küfreden Müslümana bak ya"

Aras'a baktığımda ıslanan kıza  baktığını gördüm kız fark etmiş olacak ki.

"Kardeşim izlemeni bitire bildin mi?"

"Ne izlemesi ne saçmalıyorsun?"

"saçmalıyorum vay canına 2 saattir öküzün trene baktığı gibi bakıyorsun ben mi saçmalıyorum."

"Aynen tabi gördün benim gibi yakışıklıyı laf atıyon sen bana laf atıcana öpte alnına koy."

"Birde yakışıklıyım diyor tipe bak bok atsan yapışmaz."

Aras sinirlenip kıza doğru gitti kızın önün durup sinirle konuştu.

"Sen kimsin de benimle böyle konuşuyorsun.

Kız korkmayıp Aras'ın üzerine gitti.

" Ben Sinem Soylu asıl sen kimsin?"

" Aras kozoğlu bu cesaret nereden geliyor bilmem ama bu cesaret senin başını yakar haddini bil."

O sırada kapı açıldı ve içeriden o güzel kız çıktı.

"Sinem gel hadi Kanka küçük insanlarla uğraşmaya değmez."

Bu kız bize küçük insan mı dedi. Hemen ayağı alçılı olan kıza dönüp konuştum.

"Bak beni delirtme seni budala"

"Delirsen ne yaparsın"

Belimdeki silahı gösterince kız konuşmaya başladı.

" O silahlar falan mafya mıyız yoksa."

"evet mafyayız ana kuzusu sen daha küçüksün gitte anneni çağır"

Kızın birden gözleri doldu.

"Sinem hadi gidelim"

Ne dedim ki şimdi ben silahı görünce bile korkmamıştı. Öbür kız ise bize sinirli bir şekilde bakıp arkadaşıyla beraber eve girdiler ıslak kız kapıyı kapatırken bize

"Bu iş burada bitmez"

Dedikten sonra hızlıca kapıyı çarptı.

================================================================

elifffff_nurrrr  Aşkım seni çok seviyorum...

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum... Sonraki bölümde görüşmek üzere...
♥️♥️♥️











Kalbimsin Benim (mafya) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin