🔗0.4🔗

503 78 53
                                    

🎶Şarkı önerileri🎶

Marshmello (ft Bastille) - Happier
1THE9 - Bad Guy
Oh My Girl - Closer
B.A.P - Honeymoon

●●●●●●●●

İYİ OKUMALAR 😘

Hyunjin'in söyledikleri gerçekten güzeldi ama ben bu evde kaldığım sürece onun hayal ettiği kadar güzel bir geleceğimizin olacağını düşünmüyorum.

🔗🔗🔗🔗

Okul bahçesine girdiğimde her zaman oturduğumuz bankın yolunu tuttum bizimkiler çoktan gelip yerleşmiştiler bile çantamı masanın üzerine atıp elimle masaya sert bir şekilde vurdum. Üçünün de bakışları beni bulduğunda "hangi piç anlattı? " diye sordum, felix garipser bakışlarıyla "neyi? " diye sordu.

Sesimdeki sertliği koruyarak "Hyunjin'e ailemi kim anlattı?" soruyu yeniledim. Seungmin umursamaz tavrıyla "banane oğlum benim aşk hayatım bok gibiyken seninkiyle niye uğraşayım" dediğinde bakışlarım felix'e döndü "sizi shipliyorum ama istemediğin bir şeyide yapmam kanka" cevabını verince son olarak bakışlarım jisung'a döndü dudaklarını kemirirken korkuyla bana bakıyordu kaşlarım daha çok çatılırken "ağzına sıçıcam senin" dememle jisung'un kaçması bir oldu.

Okulun bahçesinde 2 tur kovaladıktan bahçeye giren minho hyung'un arkasına sığındı. Minho hyung'un önünde durup nefesimin düzenli hale gelmesini bekledim, derin bir nefes alıp anlamaz bakışlar atan hyunguma baktım "hyung kahramanlığı kesip önümden çekilirmisin? Öldürmem gereken bir sincap var" dediğimde hyung'ın kaşları çatılırken jisung'un sesi arkadan yükselmişti "Hayır minho hayvanlara şiddete karşı gelmelisin, lütfen koru beni" güzel acıtasyon yapıyordu it ve minho hyung'u kandırmayı her seferinde olduğu gibi yine başarmıştı. Elbette bu jisung la ilk kavgamız değil, her kavgamızda sevgilisine sığınıp onu üzerimize salar aradan sıvışır ama bu sefer buna izin vermeyeceğim.

Minho hyung tekrar bana dönüp konuşacakken elimde durmasını işaret ettim "hayır hyung bu sefer onu sen bile kurtaramazsın " diyip minho hyung'un etrafında dolanarak onu tutmaya çalıştım.
Hyung kolumdan tutup çatık kaşlarıyla "neler oluyor ben hiç bir şey anlamıyorum?" diye sorunca sinirle "bu sincap kılıklı şeytan onu bin kere uyarmama rağmen beni dinlemeyip yapmaması gereken bir şey yaptı ve bunu cezasını çekicek " dedim.

Fırsatını bulup jisung'un üzerine atlayacakken belimdeki güçlü kollar sayesinde geriye çekildim. Beni tutana küfür edecekken hyunjin'i görmemle küçük çaplı bir şok geçirdim. Kendime geldiğimde jisung koşarak kaçıyordu peşinden koşmama engel olan şey ise hyunjin'in hala belimde duran kollarıydı. Hyunjin'in kollarını itip kendimi sakinleştirmeye çalışarak bizimkilerin yanına gittim.

~~

"Ya innie özür dilerim lütfen atfet beni "

Jisung'un saatlerdir dilediği özürlere bir tane daha eklenince göz devirip önümdeki kitaba geri döndüm. Bu son ders bittikten sonra eve gidip saatlerce uyuyabilecektim. Bugün çok yorucu geçmişti jisung'un özürlerini dinlemekle beraber hyunjin den köşe bucak kaçmak beni acayip derece bitkin düşürdü. Zilin çalmasıyla jisung'un sınıftan çıkması ve hocanın sınıfa girmesiyle düşüncelerimden arınıp derse odaklanmaya çalıştım.

Ne kadar başarılı olduğum meçhul

~~

"Sana çikolata ve süt alırsam beni affedecek misin? "

Nihayet istediğim teklif gelmişti "bu sefer o kadar ucuz kurtulamazsın teklifi biraz arttır" dediğimde düşen yüzüyle bana bakmaya devam etti. Ders bitmişti biz eşyalarımızı toplarken jisung teklifiyle beraber sınıfa dalmıştı. Felix ve seungmin işini bitirince yanımıza gelip benim gibi jisung'un teklifini bekledi.

Stuck On YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin