🎶Şarkı önerileri🎶
A.C.E - Feel So Lucky
SEVENTEEN - Don't Wanna Cry
VAV - Give Me More
Twice - More and More●●●●●●●●
İYİ OKUMALAR 😘
Söylicek başka söz bulamadım. O kadar mutlu oldum ki gözlerim bile dolmuştu. Onun kollarda belimi bulduğunda sarılışımı sıkılaştırdım. Şuan bir birimizi sevdiğimizi bilerek birbirimiz sarılmak dünyanın en güzel şeyi olabilir.
🔗🔗🔗🔗
Üzerimde hissettiğim gözlerle, gözlerimi araladım. İlk birkaç saniye ne olduğunu anlamasamda daha sonra yeni uyanmasına rağmen bu kadar yakışıklı görünmesi dikkatimi daha çok çektiği için düşünmemeye karar verdim.
Uyanmama rağmen hayran bakışlarını üzerimden çekmeden "günaydın bebeğim" dediğinde emin oldum bu çocuk benim kalbime iyi gelmiyor. Kendimi toparlamaya çalışırken "günaydın" diyerek karşılık verdim.
Kollarını biraz daha sıkıp beni daha çok sarmaladığında birbirimize ne kadar yakın oluğumuzu fark ettim. Ama garip olan kalbimin ona daha yakın olmak istemesi hatta onu içine sığdırmak istemesiydi.
Hyunjin beni her geçen gün kendine daha çok bağlıyorsun.
Öyle güzel bakıyorsun ki ben o bakışları gördüğümde eriyorum tıpkı şuan olduğu gibi. Onun parıldayan gözlerinin içinde kaybolurken alacaklı gibi çalan kapı yüzünden gerçek dünyaya döndüm.
"KALKIN LAN ÖĞLEN OLDU, BEN AÇIM " öküz gibi bağıran Felix yüzünden yüzümü ekşiterek yataktan kalktım. Üzerimi değiştirmeden direk odadan çıkıp "NE BAĞIRIYON SABAH SABAH " diye bağırdım. Felix kaşlarını çatıp "ne sabahı lan saat 2 " dedi.
Herkes kalkıp odalarından çıkarken benle Felix hala hayvan gibi bağırmasından dolayı atışıyorduk. Chan hyungların odasının kapısı açıldığında şaşkınlıktan açılan ağzımdan dolayı Felix'e cevap verememiştim.
Aman tanrım şuan Felix'in borazan sesinden daha önemli şeyler vardı mesela odadan el ele çıkan Chan hyung ve Seungmin. Herkes onlara bakarken ilk sevinç çığlığı Jisung'dan çıkmıştı. Bense şaşkınlığı atlatıp "lütfen sevgiliz diyin" dedim Chan hyung bu cümleme gülüp "evet" dediğinde sahte gözyaşlarımı silip "şükürler olsun " dedim.
Chan hyung "tamam abartmayın, hadi yemek yiyelim bebeğimin karnı acıkmış" dediğinde feels geçiren tek kişi Seungmin değildi. Bizde ona çokça destek olup onların bu hâlinden dolayı feels geçiyorduk.
"Tamam o zaman pizza sipariş ediyorum bide yemek yapmakla uğraşmayalım" diyen Changbin hyung hepimizden onay alınca telefonunu alıp sipariş işini halletti.
~~~
Tüm pizzaları gömmüştük ve köşelerimize çekilmiştik. Zaten geç uyandığımız için hava kararmaya yüz tutmuştu. Çalan telefonuma bakınca aramanın annemden geldiğini görünce bekletmeden cevap verdim. "Efendim anne" dediğimde "ne zaman geliceksin oğlum?" Annemin endişeli sesi beni bir tık korkutmuştu "Birazdan çıkarım anne, bir sıkıntı mı var?" diye sordum. "Gelince konuşsak daha iyi olucak " sesi cidden çok kötü geliyordu.
Telefonu kapatıp ayağa kalktım "ben kalksam iyi olucak " dedim bana merakla bakan hyunglarıma. Felix ifademden anlamış olucak ki "bir şey mi olmuş?" diye sordu. Yüz ifadem daha çok düşerken "bir şeyler oluyor ama bende bilmiyorum" dedikten sonra dün gece kaldığım yani hyunjin'in odasına girip kendi kıyafetlerimi giydim. Tüm eşyalarımı toplayıp tekrar salona geçtim. Bakışlar üzerimde toplanırken gülümseyerek "Görüşürüz" diyip dış kapıya yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stuck On You
Fiksi Penggemar🔗HYUNIN🔗 "...Ne kadar doğruydun bilmiyorum ama ben Sana Takılı Kaldım."