Obudzilam się i od razy poczułam bul. Było to staszne bo byłoby ciemni tutaj. Siedziałam chyba w tej ciemni 10 godzin! I nagle zapaliło się światło. Pokój w którym byłam wyglądała tak:
To było straszne. Jakim prawem ktoś wziol taką bad grill jak ja do siebie?!?
I siedziałam tak No chyqbv z 9 godzin kiedy ktoś wszedł. Był zamaskowany i miał skórzaną kute. Widziałam że jest mężczyzną bo na moj widok mu stanol. Po chwili podszedł do mnie i zdjął maskę w bub. TO BYŁ HARRY POTTAH!!!!!1!1!
- ZPSTAW MNIE CWELU!!!!!!!
- Loda mi zrób
- okejI kiedy robiłam mu dobrze to on krzyczał
- JESSTEM HAAAAARRRRYYYYY!!!
i no.
Wtedy sobie przypomniałam! PRZECIEŻ ON NALEŻY DO GANGU CHIKEN WING AND MACARONI!!
- ODPIERDOL SIĘ JA JESTEM BAD GRILL!
- RÓB MI DOBRZE DZIWKO SZMATO!- zaryczal jak niedźwiecPonieważ przestałam wcześniej mu robi dobrze wykręciłam głowę tak że chyba złamałam sobie kręgosłup. Moje oczy zmieniły się na czerwone a ja zrobiłam się wyższa i wychudzona.
- Nigdy... nie nazywaj... mnie... DZIWKĄ!!!!!!!- powiedziałam przerażającym głosem i się na niego rzuciłam.
Wbiłam mu w gałki oczne długie paznokcie tak że leciała mu krew. Tak samo przebiłam mu bębenki uszne. Zdeptałam mu twarz a do ręki wzięłam jego rękę którą po chwili odgryzłam. On się darł w niebogłosy. Zobaczyłam że ma w kieszeni nóż, więc oczywiście wzięłam go. Wbiłam mu pare razy go w krocze a potem w nogę. Kiedy tak się darł próbowałam go w końcu zabić. W końcu muszę coś zjeść bo jestem głodna. Żeby już się nie męczyć wbiłam mu nóż w serce i zaczęłam go jeść.
Był przepyszny.
Pov Draco
JA SIĘ BOJE O JENIFER! TEN POTTER SROTER NIĄ PORWAŁ.
Wezwalem mój gang Empik domu który wyglądał tak:
- Po co nas tutaj wezwałeś smoku?!- naprężył swoje sexy bicepby Bleis
- Zaginęła Jenifer- smutno odparłem.
- A ona nie miała na imie Amortencja?- spytala Dafne a ja się wkurwilem.
- Morda w kubeł Velma.- syknelem
- To musimy iść do Grzmotera on pewnie wie gdzie ona Bp on lubi w dupe i wgl
- to się przygotujmyI zaczęliśmy się przygotowywać i zajęło nam to dużo czasu wiec na koncuv wyglądaliśmy tak:
I wiec ruszyliśmy
Żeby odnaleźć Jenifer
Wiem depcze ostatnio dużo dramaturg ale ja chce gwiazdki inaczej wam wygryzie głowy i dużo paczadelek i komentarzy ok?!