Kopa se ráno vzbudil a jen co otevřel oči tak uviděl svou mámu. „Ahoj Kopo. Tak co vyspal ses dobře?" Zeptala se Nala. Kopa odpověděl: „Ano mami vyspal." Jen co to dořekl tak přišel Simba i s Rafikym aby se podíval jestli je Kopa už zdraví. Rafiky přišel ke Kopovi zkontroloval ho a řekl: „Vypadá to že už jsi zdraví Kopo ale pro jistotu dneska ještě nechoď ven. " Dořekl to a odešel.
Jen co odešel tak Kopa pověděl: „Mami když ještě nemůžu ven tak mi budeš vyprávět ten příběh?" „No jestli chceš tak můžu." Řekla Nala s úsměvem.
Modřenka tedy letěla do Lví říše až k Mufasovi a pověděla: „Králi Mufaso král Akira říkal ať vám předám tuto zprávu. Jestli ještě někdy chcete vidět Simbu a Nalu tak příjďte úplně sám do Temné říše a tam se s vámi král Akira domluví. Jestli to ale porušíte a vezmete si na pomoc nějaké lvice tak ty lvíčata příjdou o život. " Mufasa přikývl a odpověděl: „Dobře příjdu."
Modřenka odletěla a Mufasa se se všemi rozloučil a vydal se sám do Temného království. Když konečně přešel hranice Temného království tak se radši díval kolem sebe a ujišťoval se jestli to není nějaká past.
Došel až ke králi Akirovi a řekl: „Dobře Akiro jsem tady o čem jsi se mnou chtěl mluvit?" Akira se jen ušklíbl a navrhl: „No víš Mufaso rádi by jsme dostali tvé království." „Mé království?!" Řekl Mufasa a nevěděl jestli má věřit svým uším. Akira mu to ale jen potvrdil: „Ano slyšel si dobře ale dávej si pozor co řekneš jinak to s těmi lvíčaty nemusí skončit dobře a chtěl by si mít za vinu jejich smrt?"
Mufasa ho probodl naštvaným pohledem. Věděl že nemá nijak pořádně na vybranou. „Rozhodni se je to na tobě jak to s nimi dopadne." Oznámil mu Akira s menším zavrčením. Šlo na něm vidět jak je netrpělivý a čeká jen na to jak se Mufasa rozhodne. Mufasa chvíli mlčel i když moc dobře věděl že Akirovi dochází trpělivost až nakonec řekl: „Než se rozhodnu tak chci vidět ještě Simbu a Nalu."
Akira jen přikývl, zavedl ho za Simbou a Nalou a odešel z jeskyně. Jak Simba uviděl svého tátu tak radostně řekl: „Tati ty si nás přišel zachránit já to věděl." Mufasa se naklonil k Simbovi a Nale a potichu jim pošeptal: „Máte nějaký plán jak se odsud dostat?" „Ano máme ale potřebujeme aby si toho krále zdržel." Řekl Simba tiše tak aby to slyšeli jen oni tři.
Mufasa pověděl: „Dobře ale ať ten plán hlavně vyjde." Dořekl to a vyšel z jeskyně pomalým krokem za Akirou. „Tak jak ses rozhodl?" Podíval se na něj tázavě Akira jen co ho uviděl.
Simba s Nalou se zatím snažily nějak dostat ven až si Simba všimnul že mezi kameny je škvíra z které dopadají sluneční paprsky přímo do jeskyně a řekl: „Nalo pomoc mi prosím vytáhnout některé ty kameny." Tak tam Simba s Nalou zatím dělali díru aby se dostali ven.
Mufasa mezitím řekl: „No víš Akiro neexistuje třeba nějaké jiné rozhodnutí které bych mohl říct?" „Co? To tedy rozhodně neexistuje!" Zavrčel Akira již velice vztekle a dupl naštvaně přední tlapou do země.
Simba s Nalou zatím dali pryč některé ty kameny až tam měli dost velkou díru na útěk. Potichu vylezli aby je nikdo neslyšel a když byli konečně na svobodě tak Simba zavolal: „Tati honem poběž!" Mufasa se otočil a rychle běžel za nimi. Akira naštvaně zařval a Temná smečka je začla pronásledovat.
Jak ale všichni tři překročily hranice a byli ve Lví říši tak tam už se je Temná smečka neopovážila sledovat a naštvaně odešli.
Když Nala uviděl mámu hned se k ní přitulila a Sarafína štěstím bez sebe pověděla: „Ach, Nalo tak přeci ses jen našla." Nala řekla: „Simba s Mufasou jsou mí zachránci a já jim to nikdy nezapomenu." Usmála se a běžela si hrát se Simbou ale tentokrát nikam daleko od smečky jako předtím.
„To byl hezký příběh nejvíc se mi líbil ten konec." Řekl Kopa. Nala odpověděla: „Dobře ale teď už je čas jít spát." Kopa si zívl a řekl: „Dobře, dobrou. Nala se Simbou jednohlasně řekli: „Dobrou Kopo." Kopa si pak lehl a usnul společně s rodiči ve sladkém spánku.
Poslední kapitola tohoto příběhu je tu na obrázku v médiích Mufasa zatím čauky mňauky vaše Rusalinka816 🐱🙂
ČTEŠ
Lví král- vyprávění: Simby a Naly ✔
FanfictionMalý princ Kopa nebude vědět co má dělat do savany totiž nemůže kvůli bouřce. Bude se nudit v jeskyni na Lví skále. Když to uvidí jeho rodiče rozhodnou se že mu třeba začnou vyprávět nějaké příběhy o svém dětství aby se tak nenudil. Kopa napřed z t...