Další den ráno se Kopa probudil a Nala řekla: „Dobré ráno Kopo" „Dobré ráno mami" Odpověděl Kopa. „Tak Kopo dneska budeš muset sníst nějaké ovoce aby ti bylo líp. Táta šel nějaké hledat." Pověděla Nala s úsměvem. Jen co to dořekla tak tam přišel Simba a řekl: „Dobré ráno Kopo našel jsem pro tebe mango." Kopa kývnutím poděkoval,vzal si to mango a začal ho jíst. „Hmm,není to zas tak špatné." Říkal mezi sousty.
Když pak dojedl tak se otočil na mámu a zeptal se: „Mami budeš mi vyprávět ten příběh?" Nala řekla: „Jistě že ti ho budu vyprávět a kde jsme skončili?" „No jak se táta z dálky díval na Temnou smečku." Zazubil se s úsměvem Kopa. Nala se tedy nadechla a začla vyprávět.
Simba chvíli váhal ale pak se odhodlal že překročí hranici Temného království a Nalu zachrání. Tak vešel na území Temné smečky a řekl si: „No možná bych se měl nějak zamaskovat aby mě Temná smečka nepoznala." Chvíli přemýšlel jak se zamaskovat až se podíval na zem která byla trochu špinavá a tak dostal nápad. Trochu se v ní vyválel aby vypadal jako úplně jiné lvíče.
Když to udělal tak se na sebe podíval a řekl si: „No páni doufám že se to povede a nepoznají mě." Dořekl to a šel dál hledat Nalu. Šel tedy prošel i kolem několika členů z Temné smečky ale moc si ho nevšímali. Jenže pak z něj ta špína začla opadávat až byl zas normální zlaté lvíče a řekl: „ Možná bych měl ještě něco rychle udělat."
Jen co to dořekl tak se za ním ale ozvalo: „Na to je asi už příliš pozdě malý lvíčku." Simba se otočil a uviděl za sebou Temnou lvici. Začal pomalu couvat jenže pak do něčeho narazil, podíval se co to je a byli to další Temní. Simba byl obklíčený pak ho jeden lev vzal do zubů. Simba se všemožně snažil aby se dostal nějak na zem ale bylo to marné.
Temní s ním šli až k jejich králi. Lev pak Simbu pustil a ten tvrdě dopadl na zem, div že si nevyrazil dech. Za chvíli se z toho nárazu vzpamatoval, postavil se na tlapky a díval se co se bude dít. Podíval se na menší kamenný výstupek na kterém stál král Temné smečky Akira i se svým druhým synem.
Chvíli bylo ticho až Akira promluvil: „Ach princ Simba syn Mufasy moc mě těší." Simba se podivil: „Ty znáš mého tátu?" Akira se zasmál a řekl: „Ano znám copak nevíš že jsme ve Lví říši už jednou byli." Simba se na něj nechápavě díval, poté párkrát zamrkal aby se konečně z toho všeho vzpamatoval a řekl: „Vážně byli?" Akira odpověděl: „Ano ještě za vlády tvého dědečka Ahadiho."
Simba se zeptal: „No a kdo je to lvíče s tebou?" „To je můj druhý syn Dark protože mého prvního syna mi tvůj dědeček zabil!" Odpověděl se vzteklým zavrčením Akira. Simba pověděl: „Vážně?! To...To je mi líto. Nic takového jsem nevěděl."
Akira se jen ušklíbl a řekl: „To je ale stejně už jedno aspoň že ty ses pěkně chytil do pasti, přesně jak jsme plánovali. " „Vy jste to plánovali?!" Vykřikl Simba překvapeně. „Proč?" Akira odpověděl: „No věděli jsme že kdyby jsme vzali tebe tak by na to Mufasa hned přišel a zachránil by tě. Když ale vezmem tvou nejlepší kamarádku tak budeš tak hloupý že ji začneš hledat i sám, čímž se pak dostaneš do pasti. Ty jsi přeci jen pro nás důležitější než ona."
„Ale proč?"Nechápal Simba. Akira se jen zasmál: „Přeci aby jsme získali Lví říši! Když Mufasa zjístí že jsme tě zajali udělá vše proto aby tě získal zpět. Třeba by nám vydal i celé jeho království." „To vám rozhodně nikdy neprojde!"Vyprskl naštvaně Simba. Akira se zlomyslně usmál a odpověděl: „Vážně si to myslíš malý princi? Vždyť už nám to skoro prošlo. Simba chvíli mlčel nevěděl co na tohle odpovědět až řekl: „Tak si mě tu klidně nechte ale Nalu pusťte!"
Akirovi se na tváři objevil vážný výraz,zamračil se narovnal a vážným hlasem řekl: „Nalu rozhodně taky nepustím jinak by to utíkala všem říct a Mufasa by tě zachránil. Zatím ale půjdeš za ní aby jste nám neutekli." Pak se podíval na jednoho Temného lva a něco mu naznačil. Ten pochopil vzal Simbu za zátylek a odnesl ho do jeskyně za Nalou. Tam ho nakonec pustil a venku strážil aby neutekli.
Simba se na chvíli rozhlížel po jeskyni a pak zvolal: „Nalo! Jsi tu někde?" Po chvíli volání k němu přišla Nala a řekla: „Simbo?!Co tady děláš? Víš o tom že mě Temná smečka unesla jen proto aby tě nalákala do pasti." „Já vím Nalo na to jsem už přišel." Odpověděl s mírným povzdechem Simba. „Tak co budem dělat?" Zeptala se Nala. Simba řekl: „Neboj Nalo já už něco vymyslím."
Mezitím venku se jeden Temný lev zeptal: „Králi Akiro co s nimi teď budem dělat?" Akira řekl: „Neboj musíme být trpělivý ne nadarmo se říká že trpělivost přináší růže až je bude Mufasa hledat tak jsem si jistý že sem příjde, když tu byl a viděl předtím Nalu tak ho asi napadne kam se jeho syn vydal. Jestli ale nepříjde sám tak mu radši pošleme zprávu, jinak ty lvíčata můžou přijít o život." Na chvíli se odmlčel a potom rozkázal: „Zavolej mi Modřenku."
Temný lev jen přikývl a šel pro Modřenku. Za chvíli přiletěla jeho majordómka Modřenka a řekla: „Ano králi Akiro co potřebujete?" Akira se k ní naklonil a pošeptal jí vzkaz pro krále Mufasu.
Vtom Nala přestala vyprávět protože Kopa řekl: „Jsem zvědavý jak ten příběh dopadne mami." Nala sundala Kopovi mokrý list z čela který mu dala než začla vyprávět a řekla: „ To jsem ráda Kopo že se ti líbí už ti ho povídám celý den." Kopa se podivil: „Celý den?" Řekl a otočil se. Podíval se ven z jeskyně a viděl že je tma a už svítí měsíc i hvězdy.
Otočil se zpátky k mámě a řekl: „No páni to kvůli tomu vyprávění uteklo rychle." Nala se jen usmála pak sáhla tlapkou Kopovi na čelo a pověděla: „Hmm, už nemáš teplotu Kopo a vypadáš už zdravý ale radši se prospi a zítra uvidíme jak to bude."„Co ale ten příběh? Ten mi snad nikdy nedovypravíš." Postěžoval si nešťastně Kopa. Nala odpověděla: „Ale neboj Kopo však já ti ho někdy dovyprávím to slibuji." Kopa se na mámu usmál a usnul. Nala ho pohladila a řekla: „Doufám že budeš zítra zdraví." Dořekla to a také společně se Simbou usnula.
Dneska trochu delší kapitola na obrázku v médiích malý Dark ale teď už čauky mňauky vaše Rusalinka816🐱😻
ČTEŠ
Lví král- vyprávění: Simby a Naly ✔
Fiksi PenggemarMalý princ Kopa nebude vědět co má dělat do savany totiž nemůže kvůli bouřce. Bude se nudit v jeskyni na Lví skále. Když to uvidí jeho rodiče rozhodnou se že mu třeba začnou vyprávět nějaké příběhy o svém dětství aby se tak nenudil. Kopa napřed z t...