Οχι γιατί είμαστε και γαλλομαθεις....
*Μυρτώ σκασε, για ονομα.*
*καλά, σκαω.*
Τι κάνετε;
Εγώ είμαι καλά.
Δηλαδή ζω.
Δηλαδή είμαι αρτιμελής.
Ναι, μην μου δίνεται σημασία, εχω πάθει σοκ απ το τέλος του witcher.
Και με έχει πειράξει η ζέστη.
Και τα θερινά.
Και το άθλιο πέσιμο ενος παιδιού που γνώρισα μέσω κοινής παρέας.
Λοιπόν. Αρχικα να πω οτι τελείωσα με τα θερινά μέχρι τις 17 Αυγούστου, γιατί απο κει και έπειτα ξεκιναω παλι έκθεση και βιολογία.
*δε με λυπούνται καθόλου αυτοι οι άνθρωποι.*
Τέλος πάντων.
Συνεχιζω τα μαθήματα για το μηχανάκι, και την προηγούμενη τριτη με έβγαλαν πρώτη φορά στο δρόμο και ενα εχω να πω:
ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ.
Λογικά τέλη Αυγούστου θα δώσω. Μακάρι να το πάρω και να μου πάρουν και μηχανάκι και να κάνω μοστρα στους ηλιθιους συμμαθητές μου που έλεγαν οτι δε μπορώ να οδηγησω και έπαθαν σοκ όταν πήρα τα σήματα με την πρώτη.
*ηρεμία Μυρτώ.*
Το κρας συνεχίζει να με αγνοεί επιδεικτικά, και εχω αρχίσει να αναρωτιέμαι αν το κανει επίτηδες. Γιατί δε γίνεται ολη τη χρόνια να μου βγάζει τα εσωψυχα του, να παίζει με τα μαλλια μου, να μου προτείνει να μείνουμε μαζί όταν πάμε πανεπιστημιο και τώρα να με φτύνει ετσι.
Θέλω να ελπίζω ότι έχει σύστημα το παιδι και απλα με σιγοβραζει.
ΚΑΙΓΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΛΙΩΝΩΩΩΩΩ
Καλά, σκαω για πολλοστή φορά.
Και τώρα πάω στο πέσιμο που ανέφερα πιο πριν.
Που λέτε, 2 Σάββατα πριν, βγήκαμε με εναν συμμαθητή μου, τον παρουλη, για να μας κεράσει για τα γενέθλια του.
Τέλος πάντων, σε αυτό το γιουρούσι είχε καλέσει και το παιδι που κανουν μαζί ΑΟΘ, τον Βασίλη.
Ρε παιδιά καλό παιδι και με ωραίο γούστο στη μουσική, αλλά πιο κριντζ πεθαίνεις.
Μιλούσαμε τα κορίτσια μεταξύ μας και πεταγοταν και αυτός να πει την παπαρια του και τσιμπησει κάποια.
Και επειδή καμία δεν τσίμπησε, είπε να περάσει σε πιο δραστικά μέτρα.
Να διαλέξει υποψήφιο θύμα για πέσιμο.
Και μαντεψτε ποιο ηταν αυτό.
Καλά μαντεψατε, εγώ.
Στο μεταξύ, εγώ να εχω ξεκαθαρίσει έμμεσα οτι είμαι αλλου και δεν ενδιαφερομαι για κάτι αυτή τη στιγμή, αλλά αυτός εκεί, να μου την πέφτει με άθλιο τρόπο.
Και αναγκάζομαι να το παίζω μπιτς.
Αλλά νομίζω οτι αυτό το ατιτιουντ τους κανει να κολλάνε ακόμα περισσότερο.
Ε ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΠΛΗΓΩΣΩ;
Είμαι και ψυχοπονιαρα μη χεσω.
Να, παρτα μωρή.
Και εφόσον τελείωσα το δράμα μου,
εσείς τι αλλά νέα;
YOU ARE READING
Το ημερολογιο μιας τρελης νο2!
HumorΝαι, μετα απο 6(;) χρόνια, η τρελή ξαναχτυπά! Ειλικρινά, δεν ξερω γιατί συνεχιζω αυτή την παράνοια. Ισως είναι που θέλω να εχω εναν τρόπο να γκρινιαζω για τις πανελλήνιες. Γιατί ναι κύριες και κύριοι, τόσο πολυ μεγάλωσα... Οπως και να χει, σας εύχομ...