Παιδια μου! Τι κάνετε, πως είστε;
Πήρατε τα παγουρια μινιατουρες και τις μάσκες κουβέρτες;
Εχω να σας πω πολυ πράγμα, οπότε καθιστε αναπαυτικά.
Αρχικα, θα σας πω τα καλά νέα.
Σε 10 μέρες θα δώσω για δίπλωμα μηχανάκι.
The anxiety goes like: 🔝🔝🔝
Φίλε, αν κάνεις το παραμικρό λάθος σε κόβουν.
Πατησες 1 χιλιοστό της διάβασης; ΚΟΠΗΚΕΣ ΓΛΥΚΟΥΛΑ
Ααα, θα τσιριξω.
Ελα Μυρτώ, το χεις. Εδώ έχει ο Νιονιος δίπλωμα που είναι κινούμενος κίνδυνος και δεν θα εχεις εσύ που πήρες τα σήματα με την πρωτη;
Ελα μην ακούω μαλακιες χρυσο μου.
Τελος πάντων. Το άλλο καλο νεο είναι οτι εμας δεν άνοιξαν ακόμα τα σχολεία και λογικά θα ανοίξουν την πέμπτη, αλλά αυτό είναι απόρροια ενος άσχημου νέου που θα σας πω μόλις τώρα.
Απο το απόρροια μπορείτε να καταλαβετε οτι έγραφα έκθεση πριν λίγο.
Τέλος πάντων, εδώ πέρα δεν έχουν ανοίξει ακόμα τα σχολεία γιατί έχουν κλείσει τους δρόμους και δεν μπορούν να κατέβουν μαθητές και καθηγητές απο τα γύρω χωριά στη Μυτιλήνη.
Και γιατί έχουν κλείσει οι δρόμοι κύριες και κύριοι;
Γιατί οι μετανάστες έβαλαν φωτιά στην κλειστή δομή στη Μόρια, και τώρα δεν έχουν που να μείνουν, αρα μένουν στους δρόμους.
Τέλειο;
Τώρα έχουν αρχίσει να στήνουν σκηνές σε ενα πεδίο βολής λίγο πιο κάτω, αλλά θα είναι προσωρινό γιατί αυτό το πεδίο το χρησιμοποιουν για να κάνουν άσκηση οι στρατιώτες.
Στο μεταξύ όλα αυτά ξεκίνησαν απ την προηγούμενη τρίτη το βράδυ, και σχεδόν κλείνουμε μια βδομάδα.
Ασε και το άλλο. Εκαναν τεστ για κορωνοϊο πριν γίνει το πυραναλωμα του πυρός, και βρήκαν 35 θετικους. Αυτους τους έχασαν με το όλο πανηγυρι που έγινε, και τώρα που ξαναμαζευουν τους μετανάστες, βρίσκουν τα διπλάσια κρούσματα.Μαντεψτε ποιος θα πεθάνει.
Γενικά την τελευταία εβδομάδα στο νησί γίνεται λίγο της Πόπης.
Α ξέχασα να πω οτι τώρα βρισκόμαστε σε κατασταση έκτακτης ανάγκης για 4 μηνες.
Πανέμορφα!
Μια χρόνια είπα να δώσω πανελλήνιες η καψερη και μόνο το 3ος παγκόσμιος που δεν έχει γίνει!
Μυρτώ πρόσεχε τι λες, το σύμπαν ακούει.
Και βέβαια το σύμπαν ακούει, το έχει πει και ο μαλάκας ο Laplace. Για όλα υπάρχει μια αιτία.
Είπα Laplace και μου ήρθε στο μυαλό ο θερμοχημικος νόμος Lavoisier Laplace.
Α που να σε βρασω, εχω να κάνω και 2 ασκήσεις χημείας.
ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΤΗΣ ΓΗΣ.
Ηρεμία, βαθιές ανάσες, ψυχραιμία.
Δεν υπάρχει λόγος να μου αγχωνεσαι ψυχη μου.
Ολα θα πάνε καλά.
Σας αφήνω γιατί πάω να πάρω τα ηρεμιστικά μου και να κάνω τις ασκήσεις χημείας που είπαμε.
Εσείς πείτε μου τα νέα σας αστεράκια όσο θα παλευω με το κύμα.
Λοβ γιααααα
YOU ARE READING
Το ημερολογιο μιας τρελης νο2!
HumorΝαι, μετα απο 6(;) χρόνια, η τρελή ξαναχτυπά! Ειλικρινά, δεν ξερω γιατί συνεχιζω αυτή την παράνοια. Ισως είναι που θέλω να εχω εναν τρόπο να γκρινιαζω για τις πανελλήνιες. Γιατί ναι κύριες και κύριοι, τόσο πολυ μεγάλωσα... Οπως και να χει, σας εύχομ...