ακούστε τον πονο μου

48 4 4
                                    

Ναι, πολύ ωραίος τιτλος για κεφάλαιο.

Κεφάλαιο τώρα, τροπος του λεγειν.

Τέλος πάντων, απο χθες ξεκίνησα και επισήμως τα θερινά. Μα τι ευτυχία.

Χθες είχα έκθεση, ε εντάξει, έκθεση είναι, τι θέλετε να κάνω; Πάρτι;

Και σήμερα, στις 9 το πρωι, χημεία. Ετσι για να ξεκινήσει ωραία η μέρα μας, καταλαβες;

Ηδη ξεκίνησε ωραία η μέρα, με μια ωραία συννεφιά και κάτι ωραία μπουμπουνητα. Αλλο πράγμα σας λέω.

Στο μεταξύ άλλο επίθετο εκτός απο το ωραίος δεν ξερω; Μονο αυτό χρησιμοποιώ συνέχεια.

Τέλος πάντων, εντάξει, ε δεν ηταν τόσο τραγικά τα πραγματα στη χημεία. Την αλλη βδομάδα θα τελειώσουμε την οξειδοαναγωγή και θα ξεκινήσουμε διαμοριακές δυνάμεις. Ερε γλέντια.

Εδωσε και ενα ντοσιέ 300 σελίδες, το είδα και κόντεψα να κατουρηθω απ τη χαρά μου. Και θα μας δώσει ακόμα 3, εκ των οποίων, το ενα απο αυτά παίζει να είναι διπλάσιες σελίδες απο αυτό που μας έδωσε τώρα.

Τουλάχιστον εχω ωραία όπλα για να δερνω τον κόσμο όταν με εκνευρίζει.

Αύριο εχω φυσική το απόγευμα, αντε να μην πω τι θα φάμε και από κει.

Α, τώρα που είπα φυσική, θα σχολιασω τα θέματα της φυσικής.

Μονο και μόνο που είδα τις εκφωνήσεις στο Γ και Δ θέμα, με έπιασε πανικός. Ούτε έκθεση να ηταν αυτό το πραγμα, μόνο αυτό εχω να πω.

Και περιττό να πω ότι είχα πει στην κολλητή μου οτι θα πέσει ηλεκτρομαγνητισμός στο Γ.

Τέλος πάντων, αυτή τη στιγμή βλέπω άγριες μέλισσες και γράφω τον πόνο μου, μα τι ωραίος συνδυασμός.

Μυρτώ, γραψε κάποια αλλη λέξη εκτός απ το ωραίος, για όνομα!

Τι να πρωτοκραξω στις άγριες μέλισσες; Την Ασήμω που έχει γίνει πιο μπιτς κι απ την Μυρσιναρα, την αρχηγό μας, την αρχόντισσα μας, την κουιν μας;

Μου χει λείψει να καβαλιεται στις ελιές με τον κυπραιο.

Ή μήπως να κραξω τη Θεοδοσία, αλλη αρχιμαλακω απο κει.

Ή να λυπηθω τον Μελέτη και την Πηνελόπη που ήθελαν να μου είναι πιτσουνακια και κατέληξαν ξαντερφια;

Απ οπου κι αν πιάσεις αυτή η σειρα, κάτι θα βρεις να κραξεις.

Τέλος πάντων, αυτά είχα να πω και σήμερα.

Ε, ήρθε η ώρα να σας αποχαιρετισω.

Δεν το πιστεύω ότι όντως ξαναρχιζω αυτή την παράνοια.

Αντε να δουμε ποσό μακρια θα παει αυτή η βαλίτσα.

Το ημερολογιο μιας τρελης νο2!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora