3.Alege violența

123 6 2
                                    

Peluza conacului în care Cindy locuia este suficient de mare încât să încapă jumătate de cartier

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Peluza conacului în care Cindy locuia este suficient de mare încât să încapă jumătate de cartier. M-am regăsit stând jos la masă și analizând aperitivele înainte ca grătarul să fie încins. Încă nu îmi revenisem din șocul de azi dimineață. Cerul se întuneca tot mai mult, semn că urma să vină o ploaie. Doamne, ajută să fac pozele și să o șterg de aici!

Familia ei era recunoscută pentru donațiile generoase aduse cercurilor de caritate; în realitate, erau niște oameni oribili și narcisiști. Cindy obișnuia să o vadă pe Abigail la aceste adunări care, spun ei, "aduc o viață mai bună și un zâmbet real pentru copiii din orfelinate". Nu știu cât de apropiate au fost, și sincer, nu îmi pasă.

M-am strâmbat din nas, luând o gură din paharul roșu de plastic. Doamna Maya ținea la campaniile pentru reciclare, dar nu se împotrivea folosirii lor când venea vorba de fericirea lui Marie Danette Langdon, sora geamănă a lui Cindy și motivul principal pentru care sunt aici. Au încins atmosfera la maxim cu acest grătar doar pentru că inculta a reușit să își ia permisul după 3 încercări eșuate.

Un chicotit mi-a ieșit printre buze, lăsând paharul înapoi pe masă. Ghirlanda de beculețe era aprinsă, astfel făcându-mi prezența să fie observată de la depărtare. Nu m-au băgat în seamă deloc de când am venit, și mă bucuram pentru asta. Le vedeam pe cele două gemene stropindu-se cu un pistol cu apă și urlând jucăuș de parcă mai exista copilărie în jurul focului.

Arătau identic, părul portocaliu și pistruii în contrast cu ochii verzi, înălțimea convenabilă și formele voluptoase. Nu e de mirare că e fosta iubită a lui Micah Warner; singura diferență pe care o puteam distinge era că Danette purta ochelari de vedere și avea o fire mult mai vulcanică.

Lui Cindy îi plăcea să bârfească mult. De asemenea, am constatat că se chinuia să intre pe sub pielea lui Ashlyn. Nu mai aveam 10 ani să dramatizez și să spun aberații cum că ar vrea să îmi fure singura prietenă, dar o cunosc pe Ash. Avea stilul ei gothic și era deșteaptă; nu se lăsa manipulată de influențele acestei familii. Drept urmare, a preferat să petreacă timp cu mama ei.

Au mai venit și alte câteva fete pe care nu le cunoșteam, dar nu prezența lor era cea care mă irita. Aproape de piscină, pe un șezlong amplasat direct cu fața spre mine, Xavier Langdon mă analiza atent
învârtind o brichetă între degete. El era cel mai diferit, nu era copilul lor de sânge. Îl adoptaseră de ochii lumii ca să prindă și mai bine pentru reputația lor.

Fizicul bine lucrat și tatuajele ce ascundeau o poveste impresionantă erau considerate slăbiciuni pentru fiecare fată din liceu. Mi-a făcut zile fripte pe toată perioada lui, obișnuia să îmi de-a bully cu Abigail, și o parte din mine era paranoică cum că el bănuia că eu am ucis-o.

Ochii albaștri ai lui Xavier se mutau de-a lungul trupului meu, în special umerii, căci bluza mea era decoltată în partea de sus și se așeza simplu peste sâni.

Lăcașul DiavoluluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum