|Până la nebunie|
Două mâini grele m-au ridicat la suprafață din negrul infinit în care mintea mea cădea. Am luat o gura mare de aer tușind incontrolabil și am deschis ochii forțat, privirea mi s-a lipit de tavan. Capul mă doare prea tare ca să sesizez pentru o scurtă secundă că avusesem același vis nenorocit.
Umbra din cimitir, era încă acolo. Continua să îmi facă cu mâna de fiecare dată când cădeam în lumea visurilor, nu uram nimic mai mult pe lumea aceasta decât că îndrăznisem să invadez locul personal al unor morți. Și nu îi condamn că mă urau, am tot dreptul din lume să visez urât.
M-am rostogolit prin așternuturi înjurând, căutam cu dosul palmei ceasul de pe noptieră, știu pentru ce sună. Am fost angajată de către familia lui Cindy, le-au plăcut atât de mult pozele încât m-au invitat la un grătar plictisitor fix astăzi.
După ce am liniștit soneria, am căzut din nou pe spate oftând. Nu sunt o persoană religioasă. Toată noaptea m-am gândit la ceea ce am văzut cu adevărat în depărtare, poate aveam doar halucinații din cauza dopaminei crescute. Am țipat atât de tare încât toți s- au repezit asupra mea crezând că aveam să cad din picioare de spaimă, apoi a urmat ceva ce ne-a făcut sufletele să ne părăsească corpurile pentru o secundă.
Capul meu s-a ridicat peste umărul lui Micah ce m-a prins îngrijorat de talie în speranța că nu o să scot niciun cuvânt. Cineva a tras cu un pistol în aer, cioara zburase iar umbra dispăruse.
La dracu! Jur că am văzut-o fugind!Mă așteptam să fiu făcută paranoică, să aibă o sumedenie de întrebări. Toate acestea s-au spulberat la vederea poliției. M-am ușurat instant, preferam să intru în genul acesta de belele decât să îmi găsesc sfărșitul în locul de veci al unor cadavre. Vecinii din apropiere au auzit gălăgia și au chemat autoritățile.
Mă bucurasem, încă mă bucur. Doi polițiști care doar încercau să își facă treaba ne-au scos cu forța pe unde am intrat, de interogat tot nu am scăpat. Nu cred că înghițiseră chiar atât de mult motivul real pentru care eram acolo, deși îmi observaseră camera de fotografiat, ne credeau extremiști sataniști care explorau un anume " incident ".
Din fericire nu am ajuns arestați preventiv sau cu un dosar pentru vandalism, deoarece prietena mea Ashlyn este o mare curvă. Curvă? Un termen destul de vulgar dar bun structurat. Se culcase în repetate rânduri cu unul dintre indivizi, mi-am dat o palmă peste față când am văzut-o zâmbind, l-a recunoscut de parcă era o vulpe la vânătoare. S-a înmuiat instant și ne-a lăsat pe toți să plecăm chiar dacă colegul lui era puțin suspicios.
L-am întrebat de incident recunosc,s-a încruntat dar nu a dat detalii. Tot ce voiam era să dispar și asta am făcut, Jax a spus că a fost o experiență plăcută în timp ce Cindy amuțise. Nu sunt sigură dacă unul dintre ei văzuse umbra.
Parchetul vechi a scos un scârțâit scurt la contactul cu tălpile mele. M-am apropiat de măsuța mea, unde îmi fac machiajul în fiecare dimineață. Coada răvășită cedase, având mici șuvițe de păr creț ieșite din ea. Am tras spătarul și m-am făcut comodă pe scaun.
CITEȘTI
Lăcașul Diavolului
Storie d'amoreÎmpotriva tot răului pe care iadul îl poate invoca, împotriva tuturor relelor pe care omenirea le poate produce, l-au trimis doar pe el. O să rupă și o să sfâșie, în afară de singurul suflet angelic ce îl poate ajuta. 𝐙 𝐀 𝐌 𝐈 𝐑 𝐀 Sunt menită s...