twice/jyp - blackpink/yg

2.2K 66 120
                                    

İlk önce beni bilen biliyor zaten ama yine de siz bu kitaba ve profilime ilk defa geliyorsanız diye hemen bahsedeyim: Twice'ı da Blackpink'i de çok seviyorum ama fandom'larında değilim.

Konuya geçersek:

Bazı fanlar bu iki gruptan birine şirket ya da anti fanlar tarafından bir haksızlık yapıldığında anında Jyp'yi/Yg'yi Twice/Bp ayakta tutuyor, bu iki grup olmasa bu iki şirket bir hiç tarzı asla doğru bulmadığım yorumlar yapıyorlar.

Twice'tan başlayalım. Jyp'nin şu an en çok ilgi gören grubu Twice, evet. Şimdi, şu grubun ismi 2pm (bilmeyen olmaz diye düşünüyorum ama yine de belirteyim isimlerini ve fotoğraflarını dedim):

 Şimdi, şu grubun ismi 2pm (bilmeyen olmaz diye düşünüyorum ama yine de belirteyim isimlerini ve fotoğraflarını dedim):

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ve bu grup Jyp'nin elinde kalan en eski grubu. 12. yıllarına girdiler. İki üye askerde Kore ve Japonya'da çok ünlüler. Daesang kazanmışlıkları var. Jyp batmak üzereyken, şirketi borçlar silsilesinden 2pm kurtardı. Sana, Jyp'ye idol olarak girmeye Japonya'da 2pm konserine giderek karar verdi. Jyp'nin diğer gruplarından ve ulaştıkları şeylerden bahsetmeyeceğim bile ama bence 'Jyp, Twice'sız bir hiç' cümlesi en çok 2pm için yanlış ve onur kırıcı bir cümle.

Blackpink'e dönersek:

Bazı Blink'ler Blackpink şirketten ayrılsın giderken yanlarında Bigbang'i de alıp gitsinler diyorlar. Bu cümlenin saçmalığını şimdi tartışmayacağım bile. Ama neden İKON&Winner&Akmu ve yeni çıksalar bile Treasure dış kapının dış mandalı muamelesi görüyor? Winner, Kore'deki en popüler gruplardan biri. Akmu Kore'deki en popüler yarışmalardan birinin şampiyonu ve yine Kore'de çok popülerler. İkon, Kore'de ve özellikle Japonya'da (1.5+ yıl Japonya'da kalmalarından mütevellit) aşırı popülerler. Yabancılar tarafından tanınmadıklarını düşünmüyorum ama açıkça bazı fanlar tarafından çokça görmezden geliniyorlar.

Bunun artık durması lazım. Yg'nin şu an en çok ilgi gören grubu Bp, Jyp'nin de şu an en çok ilgi gören grubu Twice olabilir ama siz sırf bu iki grubun şirketlerinin diğer gruplarını dinlemiyorsunuz diye bu grupları hiçten sayamazsınız.

...

sonunda ben de opinians furyasına katıldım❤

birkaç günde bir, birden fazla bölüm yayımlamayı düşünüyorum, K-Pop Hakkında 159 Şey'de yaptığınız önerileri de dikkate alacağım tabii ki❤

beni ilk defa tanıyanlar için, şu fandomlardayım:

moa
army
shawol
reveluv
hottest
ikonic
innercircle

rowoon_oppa rowoon için açtığım hesabım
niladilanila nila'yla birlikte açtığım hesap
in_krystalized hesabımda da kpop hayran kurguları yazıyorum
twt hesabım: StillMoonchild1
pinterest hesabım: stylerpheliaa

bana buralardan (⬆) da ulaşabilirsiniz, genelde ne yazarlarsa yazsınlar herkese geri dönüyorum😊

bir sonraki bölümde görüşmek üzere~

bir sonraki bölümde görüşmek üzere~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
critiques de kpopHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin