3. Get away from him

1K 41 2
                                    

Denisa
Chvíli jsem tam ještě stála na místě a snažila se pochopit co se stalo před pár sekundama. Nakonec se vzpamatuju a jdu najít kde  je v tomhle Domě koupelna. Pro moje štěstí jsem místnost po chvíli našla. Hned jsem tam vešla a zamkla za sebou. Svoji mikinu jsem  přetáhla přes hlavu a na sebe si  dala Petrovu mikinu. Byla my do půlky stehen a krásné voněla. Svoji mikinu jsem jsi vzala do rukou a chystala se vyjít z koupelny. Když jsem vyšla šla jsem na pravou stranu moji chůzy ale opět přerušil nějaký člověk. Už na mě ale nic nevylil ale moje tělo se řítilo k zemi. Dotyčný mi chytl ruku a přitáhl k němu. Takže jsem neskončila na zemi ale na jeho hrudi. Hned jsem odešla kousek od něj a podívala se kdo to je.

J:hnědovlásku
Zasměji se a on se mnou.

Nz:můžeš mi tak přestat říkat.. Vadí mi to. Říkej mi třeba indigo nebo Marek.
Jen se usměju.

M:a kdo jsi ty?
Zeptá se. Chci mu odpovědět ale vidím jak se za ním mihne postava mě moc dobře známá.

J:promiň Marku ale musím jit možná příště.
Mrknu na něj a jdu rychle za onou postavou. Hned když k němu dojdu zaklepu mu na rameno čimž se on otočí a já získám jeho pozornost.

J:caline nemůžeš mi jen tak utíct víš co všechno se stalo když ses na mě vykašlal?!
Začnu mu všechno vyčítat. On pouze protočí očima.

C:copak jsi malá holka? Kdyby se něco stalo hned bych tě našel a pomohl ti.. Jinak proč máš na sobě steinovu mikinu?
Změní rychle téma a já se na něj tázavě kouknu.

J:neznám žadnýho steina. Tohle je mikina jednoho kluka.
Řeknu  proč mám na sobě jinou mikinu a svoji mikinu svíram v dlani.

C:aha.. Ani ti to neřekl. Petr je přezdívkou stein27. A nespala jsi s ním že ne?!
Trochu vyjekne

J:Bože ne! Jen mě polil nějakým pitím. Proč?
Otážu se zas jeho.

C:to teď neřeš ale dávej si na něj pozor jo?
Jen kývnu a on zas odejde. V mé hlavě se oběvilo ale hned několik otázek na osobu ke které směřovala naše řeč. S povzdychem jdu do kuchyně kde si konečně naliju pití. Po chvíli rozhodování se natáhnu pro havanu kterou následně naliju do kelínku přileji ještě trochu koly a hned nápoj ochutnám. Jakmile se trochu napiji v puse cítím krásnou chuť havany. Jelikož nevím co tady dělat tak se rouhodnu jít na zahradu kde si sednu na dlaždičky položené u bazénu a svoje nohy nechám svěšene dolů. Čímž se moje chodidla do vody potopí. Chvíli v tichu sedím a popíjím havanu. Moje ticho však přeruši člověk sedajicí si vedle mě mojí pozornost mu moc nevěnuji.

M:tak už mi to řekneš?
Zasměje se vedle mě marek a já se usměji.

J:dobře jsem Denisa.
Otočím se na něj. Má na tváři úsměv.

---

Asi hodinu možná dýl tady s Markem sedíme a smějeme se. Je to hrozně fajn milej kluk.

M:jsem rád že si s Petrem nespala.
Řekne po tom co mu řeknu celou historku s jmenovanou osobou.

J:ježíš proč? To je v posteli tak špatnej?
Zeptám se ho a on se začne smát.

M:tak to nevím hele to se musíš zeptat někoho jinýho.
K jeho smíchu se přidám.

J:a proč teda?
Chci vědět důvod.

M:protože bys mi tady za tejden brečela že ti zlomil srdce.
Řekne a tentokrát se začnu smát já.
*tehdy jsem se tomu ještě smála a nedovedla si nás představit spolu. To jsem ale nevěděla že se to vyplní*

J:jsi blázen já a on spolu? To si ani nemůžeš představit.

M:dostal už hodně holek. Už  dlouho dobu neměl vztah. Má holky na jednu noc. Ale jinak je fajn kámoš a mám ho rád. Ale dej na něj pozor.
Jen se smíchem kývnu a my se opět zabereme do debaty.

-----

Může bejt něco okolo 2 hodiny ráno a já jsem s Markem stále u bázenu. Alkohol mi proudí v krvy a já cítím že mám dost. Proto se začnu zvedat s účelem najít calina a dojít společně s ním domů.

M:kam jdeš?
Řekne smutně

J:musím najít calina a jdu domu mám dost.
On se začne tedy taky zvedat ale jelikož má v těle o hodně víc alkoholu než já musím mu občas pomoc ale jakmile vejdeme dovnitř spadne na pohovku. Jen se uměji a jdu najít calina. Jelikož ze zhora slyším hlasy jdu tam. Hned na chodbě ale uvidím kluka jehož mikina dnes večer zařizovala abych neumrzla. On si mě hned všimne a jde ke mě.

P:kam jdeš princezno.
Začne hned konverzaci.

J:jdu najít calina.
Řeknu svůj jasný plán. Petr se nadechuje že něco řekne ale zastaví ho hlas za mnou.

C:jsem tady klid. Dneska přespíme tady doma by nás rodiče seřvali.
Jen přikývnu

C: a ty petře na slovíčko.
Ukáže na Petra a odchází do nějakého pokoje.

J:já nemám svoji mikinu.
Trochu zpanikařím.

P:princozno venku jsi mi ji dala se slovy že bys ji ztratila.
Řekne hned petr a podá mi mikinu. Moje tvaře se začnou lehce červenat. Ale já radši s tichym "díky" odcházím dolů kde padám na pohovku a hned vedle Marka usínám.

Nová kapitola tady💖 doufám že se líbí.

Why?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat