'Παμε να φυγουμε.'του ειπα καθως σηκωνόμουν πανω.
Ειχα περιέργεια να μάθω για την Ρωσίδα.Οχι απο ζήλεια!Απο ενδιαφέρον και περιέργεια.Συνεχισε να λες στον εαυτο σου ψέματα...ΣΚΑΣΕ!ΠΟΤΕ!Αφου ακομη σου αρεσει,γιατι δεν το παραδέχεσαι;Γιατι φοβαμαι ηλιθια!Δεν το νομιζω-
'Χαρα!Σου μιλαω.'απο την ενοχλητική φωνη μεσα στο μυαλό μου με έδιωξε ο Μιλτος.
'Ναι.Συγνωμη,τι ειπες;'ρωτησα ανοιγοντας διάπλατα τα ματια μου απο την διαπίστωση που μολις εκανα.
Μου αρεσει ακομη ο Αντρεας...οχι απλα μου αρεσει,τον αγαπω!Αλλωστε δεν ειναι και τοσο ευκολο να ξεχάσω τον πρωτο ερωτα μου τοσο εύκολα.
'Λεω γιατι να φυγουμε απο τωρα;'το βλεμμα του απορημένο και το φρυδι του σηκωμένο.
'Εε ολοι εχουν φυγει και ο Αλεξ βαριέται.Κοιτα τον!'του ειπα καθως έδειχνα τον αδερφο μου να γράφει μηνύματα στο κινητο του καθως φαινεται λες και θελει να αυτοκτονήσει.
'Ναι,μαλλον πρεπει να πηγαίνουμε.Αλεξ!'φωναξε και ο αδερφός μου γυρισε να τον κοιτάξει.
'Ελα,τι εγινε;'ρώτησε κοιτάζοντας προς το μερος μας.
'Σήκω,φεύγουμε.'ειπε και σηκωθηκαμε να φυγουμε.Για να δουμε τι επικρατεί στο σπίτι.
Αντρεα's pov:
'Ελα ρε Στέλλα!Μια χαρη σου ζήτησα μωρε.'της ειπα στο τηλέφωνο.
'ΤΡΕΛΑΘΗΚΕΣ;Θες να ερθω σπίτι σου να κυκλοφορώ με τα εσώρουχα για να φανεί πως καναμε κατι;'είπε τσιριχτά απο την αλλη γραμμή.
'Ναι!Σε παρακαλω κανε αυτο και θα κανω οτι χαρη μου ζητήσεις!'ειπα απεγνωσμένα.Επρεπε να βρω κάποιον τροπο για να δω εαν όντως ζηλεύει.
'Οτι χαρη θελω;'η φωνη της ακουστηκε πονηρή.
'Οτι χαρη θες!'ειπα γρηγορα περιμένοντας να ακούσω με ανυπομονησια τι θα ελεγε.
'Οκαυ τοτε!Κλεισε μου ραντεβού με τον Στέφανο και ήμαστε μεσα.'ειπε με ναζί.
'Θα προσπαθήσω!Αφου ξερεις πως δεν ειναι το ατομο που θελει σχέση.'της τόνισα.
'Προσπάθησε εσυ,αλλιως-'πριν ομως ολοκληρώσει την διέκοψα.
'Ειπα εντάξει!'απαντησα αποτομα.
'Ερχομαι!'ειπε και το εκλεισε.
Ωραιο!Τωρα το μονο που εχω να κανω ειναι να περιμενω.
CZYTASZ
Μακριά Σου|Book 2|[✔️]
Romans[ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ] Η Χαρα,πληγωμένη και απογοητευμένη απο την τροπή που πηρε η ζωή της μεσα σε λιγες μονο ωρες,προσπαθεί με καθε τροπο να ξεχάσει τον Αντρεα και αυτο που υπήρξε μεταξύ τους.Οι αναμνήσεις πολλες και η αγαπη της για εκείνον τοσο ισχυρή.Ο...