🌹
𝘠𝘦𝘢𝘩, 𝘳𝘦𝘤𝘬𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘣𝘦𝘩𝘢𝘷𝘪𝘰𝘳
🌹
T H E N E X T D A Y
Απο την στιγμη που ηρθα η Stella είναι υπερβολικά χαρούμενη. Καθεται στο κρεβατι και με απασχολεί με ενα σπαστικό αλλα διασκεδαστικο μονόλογο, καθώς φτιάχνω μια μικρη βαλιτσα για να παρω μαζι μου στον Zane.
"Οχι μην πάρεις αυτό. Αυτό κάνει τα ποδια σου να φαίνονται σαν λουκάνικα!
Ω Θεε μου οχι, οχι αυτο! Είναι λες και έκλεψες τραπεζομαντιλο απο ενα τυχαίο γαλλικό εστιατόριο και κόλλησες απλα μια ζώνη απανω του.
Νόμιζα πως θα το αφηνες το συγκεκριμένο πισω για εμενα, αλλα ενταξει πάρε το, μαζι με τις μαύρες μπότες κλπ κλπ κλπ.
Επίσης πρέπει να πάρεις το κόκκινο φορεμα το οποιο δείχνει το στηθος σου διπλάσιο απο οτι ειναι στην πραγματικότητα"
Μαλλον πρεπει να παρω τις συμβουλές της Stella. Ειναι πολυ καλή στο να συνδυάζει ρουχα.
Σκεφτηκα και εκλεισα την βαλοτσα με τα ρουχα που μου είπε. Οταν ηρθε η ωρα να φυγω, με φικησε σταυρωτά αγκαλιαζοντας με δυνατα.
"Δεν το πιστευω πως με παρατάς για ενα αγορι."
Λεει με μπεμπεκιστικη φωνη αλλα απο τα ματια της φαίνεται πως μεσα της ειναι ραγισμένη.
"1 μήνας είναι, θα περασει σαν νερο θα το δεις!"
Λεω ενθαρρυνοντας και τις δυο μας, γιατί στην περίπτωση μας την χρειάζομαι παραπανω.
"Θα είναι για εσενα, οχι για εμενα."
🌹
Εφτασα στο σπιτι του μεγιστάνα, αλλα δεν είδα πουθενά τον Noah. Ο μεγαλοσωμος τρομακτικος αντρας απο την προηγούμενη φορά μου άνοιξε την πορτα και αφου πέρασα μεσα, με πλησιασε αρκετά για να αρχιζω να φοβαμαι.
Μμμ θελω τον Noah!!
Κλαψουριζε το υποσυνείδητο μου, αλλα η ανατριχιαστικη του φωνη με γυρισε στην πραγματικότητα.
"Θα παρω τα πραγματα σου για να τα πάω πανω στο δωματιο σου."
Μου λεει πιο...πολιτισμένα απο την προηγούμενη φορά, λες και εκτελεί χρέη καμαριέρη.
"Ευχαριστώ. "
Λεω και παω να του χαμογελασω, αλλα με ενα σοβαρο του βλεμμα μαζευτηκα κατευθειαν.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝓜𝓪𝓯𝓲𝓪𝓼 𝓑𝓸𝓼𝓼 𝓫𝓪𝓫𝔂
Romansa🌹 "Δεν σου ανήκω!" Tου φωναξα κανοντας τα χαρακτηριστικά του προσώπου του να σκληρυνουν. "Και όμως μου ανήκεις!" Λεει και με τραβαει αποτομα, αλλα πριν καν μπορέσω να μιλησω το τακούνι μου γλιστράει κανοντας με να πεσω πανω του, μειώνοντας το οξυγ...