🌹
"Noah πως και δεν έχει κοπελα ακομα;"
Αρκουμαι να πω για να του δωσω να καταλαβει ποσο πολυ που αρεσε και ξαφνικα ο μεγάλος, δυνατός, γεροδεμένος Noah που ήθελε να ψάξει το σώμα μου την πρώτη φορά που με συνάντησε, κοκκινισε.
Δίνω στο παλιό σακάκι του Noah στην πωλητρια για να το βάλει σε μια τσάντα με σκοπό να φορεσει το καινούργιο μολις το πληρώσουμε.
"Ευχαριστώ. "
Μου λεει και του χαμογελαω.
"Ευχαριστώ που με προστατευεις. "
"Ειναι η δουλειά μου."
Μου λεει και του δίνω το καινουργιο σακάκι.
Στη συνέχεια κατευθυνόμαστε προς τα πάνω στο Food Hall για ένα κουτί δημητριακών πριν επιστρέψουμε στο ισόγειο όπου περιπλανιέμαι στο τμήμα τσαντών. Καθώς διαλεγα μια έξυπνη, μαύρη δερμάτινη τσάντα, βλέπω τον Noah να βλέπει τον εαυτό του σε έναν καθρέφτη.
Χαμογελώντας, γλίστρησα την τσάντα στον αγκώνα μου κοιτωντας τον Noah.
"Πιστεύεις ότι θα αρέσει αυτό στην Όλγα;"
"Στην Όλγα; Θα το αγοράσεις για την Όλγα;"
"Ναιπ."
Λεω κουνωντας περα δωθε την τσαντα ενω εκεινος με κοιταει με μισοκλειστα ματια.
"Γιατι;"
"Γιατί όχι?Το αξίζει για όλα τα υπέροχα φαγητά που με μαγειρεύει."
Του εξηγω.
"Μαλιστα."
Αρκειται να πει.
"Λοιπον; Τι λες θα της αρεσει;"
"Δεν ειμαι γυναικα δεν μπορω να ξερω."
Μου λεει κοιτωντας με λες και εβγακα δεύτερο κεφαλι. Ειναι τοσο αστείο το προσωπο του και η σταση του σωματος του καθως φαινεται τοσο χαμένος αναμεσα σε όλα αυτά τα γυναικα πράγματα.
"Ναι αλλα θα ήθελες μια γυναικα να κραταει μια τέτοια τσαντα;"
Του λεω κανοντας του το πιο εύκολο. Εκεινος προς στιγμή με κοιταει καπως αλλα επειτα μου χαμογελαει. Το πρώτο του αληθινό χαμογελο!
"Ειναι όλοι οι Αμερικανοί σαν εσενα;"
"Μερικοί."
Λέω και περπαταω προς το ταμείο για να τα πληρώσω. Καθώς πληρώνω, βλέπω τον Noah να μιλάει στο κινητό του. Πρέπει να μιλαγε μαζί με τον οδηγό γιατί όταν βγηκαμε από το μαγαζί, ο οδηγός περιμένει ήδη.
ESTÁS LEYENDO
𝓜𝓪𝓯𝓲𝓪𝓼 𝓑𝓸𝓼𝓼 𝓫𝓪𝓫𝔂
Romance🌹 "Δεν σου ανήκω!" Tου φωναξα κανοντας τα χαρακτηριστικά του προσώπου του να σκληρυνουν. "Και όμως μου ανήκεις!" Λεει και με τραβαει αποτομα, αλλα πριν καν μπορέσω να μιλησω το τακούνι μου γλιστράει κανοντας με να πεσω πανω του, μειώνοντας το οξυγ...