14#Μεινε.

1.2K 43 9
                                    

Το τραγούδι ταιριάζει τοσο πολυυυ🤩⬆️

🌹

𝓨𝓸𝓾𝓻 𝓷𝓪𝓴𝓮𝓭 𝓫𝓸𝓭𝔂 𝓼𝓱𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓫𝓮𝓵𝓸𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓸𝓼𝓮 𝔀𝓱𝓸 𝓯𝓪𝓵𝓵 𝓲𝓷 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓷𝓪𝓴𝓮𝓭 𝓼𝓸𝓾𝓵.

-𝓒𝓱𝓪𝓻𝓵𝓲𝓮 𝓒𝓱𝓪𝓹𝓵𝓲𝓷

🌹

"Νομιζεις πως θα σε προδωσω;"

Του λεω μπερδεμενη απομακρυνοντας το κεφαλι μου απο πανω του, κοιτωντας τον.

"Δεν ξερω. Εσύ τι λες; Αν κάποιος σου εβγαζε τα νυχια ενα προς ενα, δεν θα με εδινες;"

Μου λεει και κουναω το κεφαλι μου αργα αρνητικα.

"Πιθανόν ναι."

Του λεω ειλικρινα. Εαν με βασάνιζαν επί μέρες ετσι οπως λεει εννοείται πως θα λυγιζα. Αλλα δεν θα το έκανα επειδή θα το ήθελα. Αλλα επειδη με ανάγκασαν, με χτύπησαν, με πονεσαν, αν και αυτος τωρα που τα λεμε, τα αξίζει ολα αυτα. Και ας είναι ένα σκουλήκι.

"Χαιρομαι που ήσουν ειλικρινείς μαζι μου. Προτιμώ εναν έντιμο δειλό, παρα εναν ψεύτικο ηρωα."

Λεει και συνεχίζουμε να χορεύουμε, ενώ το χταποδι βρίσκεται ψιλο αναισθητος πλεον στο πάτωμα. Είναι ο πιο παράξενος χορός που είχα ποτέ. Το μυαλο του ειναι ενα ησυχο μερος που μοιάζει με είδος δράσης, δηλαδη είναι έτοιμο για οποιοδήποτε.

Στη συνέχεια, οι σεκιουριτοι του μαγαζιου έρχονται και παίρνουν τον άντρα από το πάτωμα, και τοτε αλλα ζευγάρια αρχίσαν να ξανα έρχονται πίσω στην πίστα για να χορέψουν.

Η ωρα ηταν περασμένη 3 οποτε αποφασίσαμε να γυρίσουμε πίσω. Όταν επιστρέψουμε στο σπίτι, πηγαινω προς το γραφείο του για τα κλασσικά, αλλά πιάνει τον καρπό μου στα χέρια του κανοντς με να γυρισω να τον κοιτάξω μπερδεμενη.

Λες να μην έχει ορεξη;

"Έχω άλλες φαντασιώσεις με εσενα σήμερα."

Μου λεει και η ιδεα του ότι μπορεί να μην έχει όρεξη μου έφυγε κανοντας με λίγο να απογοητευτώ. Είμαι υπερβολικα κουρασμενη σημερα και ηθελα να κοιμηθω.

𝓜𝓪𝓯𝓲𝓪𝓼 𝓑𝓸𝓼𝓼 𝓫𝓪𝓫𝔂Where stories live. Discover now