EAAO - 6

211 19 15
                                    

Bir hafta sonra,

"Hoşgeldin kardeşim!"

"Hoşbulduk broo!"

Tahmin edersiniz ki Agus'un yanına gittim. Çünkü o benim arkadaşım ve onu özledim. Havaalanında bir fotoğraf çekindik. Yolda giderken Agus fotoğrafı paylaşmıştı bile.

agusbernasconi07 yeni bir gönderi paylaştı

agusbernasconi07: Birileri ziyaretime gelmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

agusbernasconi07: Birileri ziyaretime gelmiş.

ruggero: Tabii oğlum. Özlettin kendini!

carolinakopelioff: Yani gittin gelmedin!

valentinazenere: Sizi yan yana görünce anılarım depreşti!

karolsevillaofc: Ay iki yakışıklım yan yana!

michaelronda: Rugge giderken beni de alsaydı iyi olurdu ama!

Gönderinin altındaki yorumları okuyup güldüm. Birbirimizle atışırken eğlendik. Sonunda Agus'un kaldığı yere geldik. Eşyalarımı içeri geçirdim. Agusta geldi ve salonda oturduk.

"Agus. Burayı çok mu sevdin?"

"Bilmem hoş ya. Havası falan! Tabii siz yoksunuz ama olsun!"

"Sana bir şey söylemem lazım."

"Söyle kanka!"

"Ben anonim mesajlar alıyorum."

"Ne! kimden?"

Ona baktım. Gerçekten bunu sordu mu az önce!

"Ha pardon anonim dedin doğru!"

"Beni seven biri ama hayran değil. Gerçek anlamda seven! Onunla konuşmak bana iyi hissettiriyor ve bana bir hediye yolladı. Onunla buluşmak istiyorum ama kabul eder mi bilmiyorum!"

"Bilmek istiyorsan denemelisin. Sadece sor ve cevabı bekle. Hem seni seviyorsa illa ki kabul edecektir. Kim sevdiği çocukla buluşma fırsatını kaçırır ki?"

Agus'un sözlerinden sonra onaylarcasına kafamı hareket ettirdim ve odama gidip telefonumu açtım.

Ben
Selam, nasılsın?

11:23(İletildi)

Ben
Hediyeni yolluyorum, gelince haber vermeyi unutma beğenirsin umarım!

11.27(İletildi)

Ben
Seninle görüşmek istiyorum. Ne dersin? Artık seni görmek istiyorum.

11.29(İletildi)

Ben
Hey! Neredesin sen?

11.33(İletildi)

Ben
Sanırım meşgulsün? Tamam öyleyse. Mesajları görünce cevap vermeyi unutma!

11.37(İletildi)

(/(/(/(/(/(/)

Kuzenimin tamamladığı bölüm ile geldim. Bu bölümü düzenlemeyi erken bitirdim ve şimdi Aşk'ın Sen Hali'nin son bölümünü yazacağım. Yani umarım!

Eyvah! Arkadaşıma Aşık Oldum /TEXTİNG/ BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin