Agus ile bir hafta daha kalıp geri dönmüştüm. Sonunda o da dönmeye karar vermiş olacak ki yarın uçağından inecek! Nihayet bize döndü! Meraktan öldüğüm için anonim kişiye yazdım.Ben
Hey! Hala yazmadın. Hediyenin ulaşmış olması gerekiyordu.11:23(iletildi)
Ben
Merak ediyorum seni! Önceki mesajlarımı da görmemişsin.11:25(iletildi)
Ben
Orada mısın? Bana cevap ver!11:30(iletildi)
Ben
Yeter artık. Bir şey mi oldu?11:35(iletildi)
Ben
Senin için endişeleniyorum. Lütfen gör bunları artık!11:40(iletildi)
Ben
Neredeyse bir hafta olacak. Hala yoksun!11:45(iletildi)
Ben
Yokluğunda farkettim. Ben sana alışmışım...11:55(iletildi)
Ben
Çift saatlerin anlamı varmış. Şuan saat 00:00! Beni rüyanda görüyor musun? Çünkü anlamı buymuş. Beni rüyanda görüyor olmalısın!00:00(iletildi)
Yazmayı bırakıp yatağıma gittim. Uyusam iyi olacaktı! Yarın yine ona yazmayı denerdim. Belki arardım bile. Yatağa yattım ve uyudum. Sabah kalktığımda ilk işim telefona bakmak oldu. Gelen mesaj donup kalmama sebep oldu.
053********
Artık sana yazmak istemiyorum. Hediyeni de geri gönderdim! Lütfen bana ulaşma. Zaten telefonum kapalı olacak uçağa binmem gerekiyor.Bu mesaj saat bir sularında gelmişti. Agus'ta o saatte uçağa binmişti. Olabilir miydi? Agus beni seviyor olabilir miydi?
(/(/(/(/(/(/)
Evet bu bölümde bitti. Finale son üç bölüm kaldı onun haberini de vereyim. Şimdilik benden bu kadar! Gidip dinleneceğim ve size sürpriz kitap için bölüm yazmaya çalışacağım! Öptümmmm!
Sağlık dolu günler dileğiyle 💫🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyvah! Arkadaşıma Aşık Oldum /TEXTİNG/ BxB
Historia Corta+054******** Selam yakışıklı! Ben Selam! Yazma sebebin? +054******** Sana aşık olmak istiyorum? İzin verir misin? Ben Kimsin? +054******** Ben darkangel! Şimdi sana aşık olabilir miyim?