EAAO - 9

193 16 34
                                    


"Ruggero bak göründüğü gibi değil! Açıklayabilirim."

"Hadi açıkla!"

"O telefon arkadaşımın. Seni seven bir arkadaşımın. Bu sabah buradaydı unutmuş."

"Peki. Demek öyle! Tamam al telefonu bende eve gidiyorum!"

Telefonu elimden alıp sakladı. Bende arkama bakmadan çıktım. Bana aşık olduğunu açıklayacak kadar cesur bile değil. Peki ben bana olan hislerinden nasıl emin olacağım? Kendi hislerimden nasıl emin olacağım?

Düşünmek için sakin bir yere gitmeye karar verdim. Bu yer evim oldu. Tek başıma düşünmek iyi gelir sanırım. Eve gelip ışıkları yakmadan koltukta oturdum. Sesli bir şekilde düşündüm.

"Bana neden söylemiyor. Ona karşı aynı hisleri hissetmiyorum diye mi korkuyor? İyi de bana söylemezse ben hislerimi nasıl tartarım? Ne yapacağım ki! Karol ile birlikte iken mutluydum. Çok farklıydı! Peki ya Agus ile çıksaydım?"

Gözlerimi kapatıp hayal etmeye çalıştım. Önce bizi bir kafe de bir şeyler içerken düşündüm. Gülüp eğleniyoruz. Aynı arkadaş gibi görünüyoruz ama ona bakarken bir şey fark ediyorum. Gözleri ışıldıyor. Yani benimle birlikte olursa bu kadar mutlu mu olacak?

Sonra bizi bir ağacın altında otururken düşündüm. Ayaklarımı uzatmış otururken Agus ayaklarıma kafasını koymuştu. Onu izliyordum. Yüzünün her bir hattını ezeberlemek ister gibi baktım. Bu sırada gerçekten de kalbimde bir hızlanma hissettim. Daha sonra Agus ile yakınlaşmak nasıl olurdu onu hayal ettim.

Onu az önce altında oturduğumuz ağaca yaslamışım ve bir elim yüzünde. Gözleri kapalı ve titriyor. Heyecanlıydı! Vücudumda ortaya çıkan değişiklikler ve kalbimin hızlıca çarpması ondan hoşlandığım anlamına mı geliyor? Telefonu alıp Karol'u aradım. Buraya gelmesini istedim.

"Anlat bakalım Ruggerito? Nedir bu kadar acil olan şey?"

"Sen benden hoşlandığını nasıl anlamıştın?"

"Şey yani sen yanındayken heyecanlanıyordum sonra senin mutlu olman beni mutlu ediyordu. Sen yanımda iken huzurlu hissediyordum da neden soruyorsun?"

"Ben Agus'tan hoşlanıyorum!"

"Ne?!"

(/(/(/(/(/(/)

Bu kitabın sonunu kötü bitirmek istiyorum ama bitmeyecek. Çünkü Ruggero'nun üzülmesine dayanamıyorum!

Sağlık dolu günler dileğiyle 💫🌙

Ruggero'nun itirafını duyan okuyucular.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Eyvah! Arkadaşıma Aşık Oldum /TEXTİNG/ BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin