EAAO - 5

233 19 12
                                    


053*******
Gözlerin benim evim. Şimdi onlardan uzakta ölümümü bekliyorum sevgilim.

Ben
Ne bu? Aşk itirafı mı?

053********
Evet. Zaten konuşmanın başında sana itiraf etmiştim!

Ben
Yani sen gerçekten bana aşıksın?

053********
E yani. Seni ilk gördüğüm andan beri seviyorum.

Ben
Bunun karşılıksız olduğunu bilmelisin. Çünkü ben başkasını seviyorum.

053********
Kim?

Ben
Tanıyorsundur. Yani beni tanıyorsan.

053*******
Bana biraz ondan bahsetsene?

Ben
O çok yakışıklı, uyumlu, nazik, ilgili ve yardımsever. Ama beni sevmesi imkansız. Biz olamayız!

053********
İmkansız diye bir şey yoktur. Hayat öyle bir şeydir en olmaz dediğimiz şey olurverir. Umut etmek hayattaki en acılı hem de en mutluluk verici duygudur. Umut ettiğin her dakika sevinirsin ama gün biter umut ettiğin şey olmazsa kalbine dikenler batar. Vazgeçmek istersin ama içinde cılız bir ses 'belki bu sefer olur' der. Bazen dinlemek anlamsızdır ama bazen de dinlemek sana dünyaları verir.

Ben
Sen çok güzel cümleler kuruyorsun. Nasıl yapıyorsun?

053********
Hayattan dersimi sıkı aldım. Acı insana iyi ders verir. Ben hep acı ile büyüdüm. Şimdi ise hala acı çekiyorum ama başka türünü!

Ben
Seninle tanışıp acılarını dindireceğim sana sözüm olsun bu! Gülümse...

(/(/(/(/(/(/)

Evet. Bir bölüm daha bitti. Şimdi Ruggero kime aşık diyeceğim? Agus diyeceksiniz. Öyle olsun bakalım!

Sağlık dolu günler dileğiyle 💫🌙

Eyvah! Arkadaşıma Aşık Oldum /TEXTİNG/ BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin